Onze zoon van 2.5j sliep de nachten (op wat uitzonderingen daar) door. Sinds een week word hij snachts wakker, de eerste 3 dagen moest opeens de slaapkamer deur open blijven en sinds 3 nachten krijg ik hem nu niet gerust gesteld als hij snachts wakker word. Deur open doen we al, nachtlampje aan ook. Ik blijf er nu bij tot die slaapt en sneak dan weg (meerdere keren per nacht). In bed nemen vind ik lastig, ik ben bang voor gewenning en slaap zelf dan super slecht + hij word dan veelste vroeg wakker van mijn werk voor werk.
Wie heeft dit al meegemaakt met zijn kindje en heeft tips?
Hi,
Ik heb dit ook de laaste tijd, ze is bang voor een monster , licht moet aan dan weer uit. Is wel vervelend, eerst sliep ze zelfstandig en nu is het een drama elke dag 🥲
Hier is dat helaas al een paar maanden het geval. Wij hebben nu maar het matras van het logeerbed bij hem op de kamer gelegd. Dan kan 1 van ons bij hem slapen. Zo proberen we allemaal nog een beetje een goede nacht te maken. Helaas heb ik geen tips. Bij onze dochter van nu bijna 5 heeft dit echt heel lang geduurd.
Wij hebben dit ook al een week of zes (sorry, niet zo bemoedigend..) maar zoals vannacht sliep ze wel gewoon weer door! 🎉 dus ik hoop dat het een fase is die gewoon weer over gaat.
Hier sinds paar dagen ook. De lamp moet aan blijven anders komt er een grote dino. Gelukkig ging het vanacht met een nacht lampje goed. Maar vindt het sneu dat hij ergens bang voor is. Hopelijk is het een fase