11 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, ik heb het van Momsorganic gehaald. Armband en ketting. Doe de armbandje continue om.

3 jaar geleden

Iemand in mijn omgeving deed het om het voetje. Dat ga ik ook doen. Ik heb 'm van kinder wonderland!

3 jaar geleden

Toevallig vandaag armband gekocht en om enkel gedaan. Ben benieuwd vannacht 🤞. Ik geloof alleen dat ze deze niet om mag morgen bij kdv.

3 jaar geleden

Om de enkel en dan in de slaapzak

3 jaar geleden

Me dochter heeft een enkel band en 2 armbanden en tot nu toe is er niks gebuurt soms zit ze wel met haar mondje eraan maar dan tik ik het gewoon even af maar dat zit.

3 jaar geleden

Reactie op Jazs

Me dochter heeft een enkel band en 2 armbanden en tot nu toe is er niks geb ...
Uit nieuwsgierigheid, hebben meer armbanden meer effect?

3 jaar geleden

Hier een armbandje maar dit doe ik om de enkel, sokje er omheen of anders in de slaapzak zodat ze er niet aan kan!

3 jaar geleden

Ons zoontje heeft 'm om z'n pols (paste niet om enkel) en dochter heeft hem om haar enkel, ze zitten er beiden niet aan en hebben er eigenlijk geen aandacht voor

3 jaar geleden

Ik las dat dit ook kan helpen tegen overmatig kwijlen? Iemand ervaring mee? Onze zoon heeft nog geen tandjes maar kwijlt al 2 maanden zo ontzettend veel....

3 jaar geleden

Hii, waar kan je ze eventueel in de winkel kopen?

3 jaar geleden

Wij hebben kettinkje. Had gelezen dat goed is om dichtbij de pijnlijke plek/ tandjes te dragen. De kraaltjes zijn per stuk vastgeknoopt, dus als het kapot getrokken wordt dan vliegen ze niet in het rond. Het sluitinkje laat hier snel los als er spanning op komt, dus lijkt veilig. Ze zit er overigens totaal niet aan :)