20 Reacties

2 jaar geleden

Die van ons slaapt nog lekker in de ledikant. De oudste heeft erin gekegen tot hij 3 werd en toen meteen overgegaan naar een groot bed. Hij heeft ook een matras van Ikea.

2 jaar geleden

Onze dochter slaapt in de een ledikant, met een Ikea matras waar we heel tevreden over zijn

2 jaar geleden

Onze dochter van 1,5 jr slaapt nog in een ledikantje, ze draait ook nog de hele nacht van voor/achter/links/rechts dus voorlopig prima zo! Uiteindelijk willen we wel een bed die aan 1 zijde open is, zodat ze zelfstandig erin en eruit kan (montessori bedjes). Dit zal pas rond haar 2,5 jr a 3 jr zijn gok ik!

2 jaar geleden

Wij hebben een vloerbed (normale eenpersoons maat). Kan hij zelf in en uit en kunnen we ook bij liggen

2 jaar geleden

Wij hebben een vloerbed (normale eenpersoons maat). Kan hij zelf in en uit ...
Mag ik vragen welk matras je erin hebt? Vloerbed van 90x200cm besteld maar zoek nog maar een matras. Geloof dat ze nog een peutermatras moeten hebben omdat deze meer ademend zijn dan een gewoon matras?

2 jaar geleden

Reactie op Reinaa

Mag ik vragen welk matras je erin hebt? Vloerbed van 90x200cm besteld maar ...
Ja hoor wij hebben deze: een stevig en simpel kindermatras. Wij hebben hem vooral uitgekozen omdat ie vrij dun is en daarmee is er minder kans dat zoontje hard uit bed valt of klimt. https://www.leenbakker.nl/bed-en-toebehoren/matrassen-en-topdekmatrassen/matrassen/easy-1100-happy-sleep-schuimmatras-90x200x11-cm

2 jaar geleden

Wij hebben het vloerbed van Amazon, het matras van een beddenspeciaalzaak, hopelijk kan het nog heel lang mee 馃槃. Onze dochter is nu 17 maanden en slaapt er nu een paar weken in.

2 jaar geleden

Hier nog in ledikant.. 16 maanden.

2 jaar geleden

Hier nog lekker in een ledikant. Vind het ook erg vroeg voor een gewoon bed. Moet er nog niet aandenken. Slaapt eindelijk paar maandjes door. Wat mij betreft blijft die lekker tot 3jaar in zijn ledikant hihi

2 jaar geleden

Reactie op Ellen1994-

Wij hebben het vloerbed van Amazon, het matras van een beddenspeciaalzaak, ...
Ik zie dit soort mooie bedden.. maar ik vraag me dan af.. blijven Die daar in liggen als je ze naar bed brengt?? Ik denk dat onze dochter meteen op avontuur gaat in d'r kamer.. ben benieuwd of ik d'r dan slapend in bed zou vinden of ergens anders馃槄

2 jaar geleden

Reactie op Lynn C

Ik zie dit soort mooie bedden.. maar ik vraag me dan af.. blijven Die daar ...
Wij volgen hierin de montessori visie op. Als ze op avontuur gaat is dit geen probleem alles is veilig, dit heeft ze nog niet gedaan. In haar ledikant stond ze met regelmaat te huilen dat ze eruit wilde, sinds we dit bed hebben 0x gehad 馃槃. Maar ieder zo z鈥檔 ding en voor ieder kind zal het anders zijn! Wij zijn er in ieder geval blij mee, en kunnen er heerlijk bij kruipen om een boekje te lezen of even te knuffelen.

2 jaar geleden

Ons eerste kindje ging bij 1,5 jaar naar een 1 persoonsbed. Ons 2e kindje kan die vrijheid echt nog niet aan 馃槀 die blijft dus nog even in haar ledikant..

2 jaar geleden

Reactie op Ellen1994-

Wij volgen hierin de montessori visie op. Als ze op avontuur gaat is dit ge ...
Oh serieus! Nou klinkt heel mooi.. nooit over na gedacht eigenlijk!

2 jaar geleden

Reactie op Ellen1994-

Die is echt mooi! Welk formaat heb je gekozen en waarom?

2 jaar geleden

Reactie op jojo-chan

Die is echt mooi! Welk formaat heb je gekozen en waarom?
200x90. Dit is dus een gewoon eenpersoonsbed. Een peuterbed vonden we zonde omdat je dat maar zo kort gebruikt en deze kan hopelijk nog de basisschooltijd mee door. Ook vinden we het fijn dat we er zelf bij kunnen liggen, dat kan in een peuterbed moeilijker. Vandaar 馃槃

2 jaar geleden

Reactie op Ellen1994-

Hoooi! Mag ik vragen wat de maten zijn van dit geweldige bed 馃槏

2 jaar geleden

Reactie op RFFB

Hoooi! Mag ik vragen wat de maten zijn van dit geweldige bed 馃槏
Zie berichtje hieronder voor de maten 馃槃.

2 jaar geleden

Reactie op Ellen1994-

Zie berichtje hieronder voor de maten 馃槃.
Ik zag het, sorrry! Heel tof! Dankjewel