10 Reacties
3 jaar geleden
Ik vind persoonlijk dat je best mag laten zien dat je verdriet hebt aan je kindje. Meestal voelen ze dat haarfijn aan. Maar goed, erg vervelend wat je nu overkomt, je weet niet goed waarom, waar woon je? Wellicht zijn er hier moeders in de buurt! Liefs voor jou! En goed dat je het hier deelt!
3 jaar geleden
Ik heb ook geen vrienden ook om verschillende dingen. Wel raar dat ze zo vaag doet..je kindje voelt hoe jij je voelt.
3 jaar geleden
Reactie op MathilvdW
Ik vind persoonlijk dat je best mag laten zien dat je verdriet hebt aan je ...
Ik kom zelf uit Amsterdam.
Nee ik weet niet precies waarom. Ze vertelde dat ze niet voelt dat ik er ook voor haar ben, ik heb haar ook uitgelegd dat ik het tijdens mijn zwangerschap zwaar had.. na de bevalling heb ik haar ook betrokken bij me nieuwe gezin en probeerde ik er ook voor haar te zijn, maar met een baby is het soms ook lastig. Verder deed ze heel vaag en sprak ze eigenlijk over oude ruzies tussen ons die eigenlijk allang al waren uitgesproken..
3 jaar geleden
Wat onwijs naar.. Herken het wel, ook het eenzame gevoel. Heb zelf in m鈥檔 kraamtijd wel gemerkt dat ik daarin de naaste familie nog meer ben gaan waarderen.
Over het verdriet en je dochter, is het juist goed om dit te delen. Ze voelen heel goed je verdriet ookal probeer je het te verbergen, dan is het beter om het te laten zien en juist over te praten met haar. Zo telt dat ook al met baby鈥檚. Voelt waarschijnlijk voor jezelf daarna ook beter dan het te proberen verstoppen.
In ieder geval hier ook een dikke knuffel voor jou! 馃槝