15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb heel toevallig gisteren ook al gezocht want vond 50 euro echt best wel duur.. Ik ga denk ik goed opletten of er een jurkje met knoopjes (soortgelijk) ergens te koop is

4 jaar geleden

Ik hoorde in een video op YouTube van een vrouw die deze had gekocht en veel complimenten kreeg der over in het ziekenhuis. Vind zelf best prijzig voor een (beval) jurk. https://www.etsy.com/nl/listing/636728950/moederschap-labor-levering

4 jaar geleden

Ik ga voor een zwarte nachtjapon met borstvoedingsfunctie. Kan je ook makkelijk huid op huid contact hebben. En op zwart zie je niks. Sowieso niet te duur straks kan je ‘m daarna weggooien 😋 zoiets bijvoorbeeld ➡️ https://www.bonprix.nl/product/voedingsnachthemd-zwart-960134/?size=251236546&promo=Umstandsmode&typ=PLA&anbieter=GoogleShoppingm_&aktion=Shopping_smec&version=&matchkey=83149774726_96013495%2348&gclid=Cj0KCQiAys2MBhDOARIsAFf1D1cqAu5sOxGzvZREi497BjtPx0vETjQNYQS-fc7_0Ax4FjIF6zJsquwaAt05EALw_wcB

4 jaar geleden

Ik ben bij m'n dochter poedel naakt bevallen in me ruggenprik jurkje van de OK 😂 hele koffer voor niks mee met warme sokken enzo

4 jaar geleden

Reactie op Larissavm

Ik ga voor een zwarte nachtjapon met borstvoedingsfunctie. Kan je ook makke ...
Ik had zoiets maar dan met knoopjes bij de eerste bevalling, maar dat kon niet ver genoeg open volgens de verloskundige. De baby moet helemaal huid op huid en niet een klein stukje bij mn borst, dus de jurk moest alsnog uit

4 jaar geleden

Het is best een uitgave, maar ik heb er echt heel veel plezier van gehad. Ik keek hem letterlijk de wasmachine uit in m’n kraamweek. Je koopt zoveel voor je baby, gun jezelf dit. (En wasbare zoogcompressen en hydropads, maar daar vroeg je niet om ;-)

4 jaar geleden

Reactie op Baby2ontheway!

Het is best een uitgave, maar ik heb er echt heel veel plezier van gehad. I ...
Thanks voor je reactie! Welke versie had jij, de gewone of de rib jurk? Die rib vind ik ook mooi, maar misschien te warm tijdens de bevalling? Wasbare zoogcompressen heb ik, dat was met 10 maanden borstvoeding zeker een goede investering🥰 hydropads had ik bij de eerste niet nodig gelukkig, ik hoop nu weer niet

4 jaar geleden

Reactie op Suuuziee

Thanks voor je reactie! Welke versie had jij, de gewone of de rib jurk? Die ...
Ik heb een gewone, bamboe katoen. Ook al bijna twee jaar oud. Ben in bad bevallen en na het douchen deze heerlijk aangetrokken. In de kraamweek keek ik hem dus echt de wasmachine uit. Overweeg er nu nog een te kopen 😅

4 jaar geleden

Flanellen blouse.

4 jaar geleden

Hey iedereen! Heeft er iemand nog tips waar ik een (betaalbare) bevallingsjurk kan kopen?

4 jaar geleden

Ik ga hem als (vervroegd) verjaardagscadeau vragen aan m'n vriend denk ik. Ligt eraan hoelang zij blijft zitten of het een vervroegd cadeau is of niet haha.

4 jaar geleden

Ik heb ‘het’ bevallingsjurkje. Gebruik hem al maanden als nachthemd, heeft z’n geld inmiddels al opgeleverd. Zit echt lekker, dus ben uiteindelijk blij dat ik ‘m aangeschaft heb.

4 jaar geleden

Misschien is dit een tip voor een betaalbaar bevallingsjurkje. Hij lijkt best een eindje open te kunnen, maar heb geen persoonlijke ervaring. https://www.bonprix.nl/product/voedings-nachthemd-met-duurzaam-katoen-zwart-met-print-904928/?shop=51245&typ=

4 jaar geleden

Klinkt misschien raar wat ik ga zeggen maar ik hem een vrouwe overhemd gehaald tot met me knie en vervolgens van die lange zwarte kousen tot boven me knie. Heb bij me zus meegemaakt dat ze het heel koud kreeg en ze moest telkens haar broek aan en uit doen. En met die overhemd kan ik me knopjes gewoon los maken en snel borst voeding geven. Je moet kijken wat voor jou handig is.