50 Reacties

4 jaar geleden

Hier ook bij 11 weken volledig van mijn misselijkheid af!

4 jaar geleden

Bij mij rond 9 weken!

4 jaar geleden

Reactie op Melaniefbm

Hier ook bij 11 weken volledig van mijn misselijkheid af!
Komt t helemaal niet terug?

4 jaar geleden

Reactie op frx

Komt t helemaal niet terug?
Ik ben nu 14 weken en naast dat ik iets sneller moe ben voel ik me helemaal top terwijl ik voor 11 weken elke dag aan het spugen was

4 jaar geleden

Tussen 11-12 weken namen vermoeidheid en misselijkheid flink af (en was bijna 24/7 misselijk), nu alleen soms met vlagen nog. Suuuuperfijn want morgen op vakantie🎉

4 jaar geleden

Ik ben 13 weken en vanaf week 12 is de vermoeidheid eindelijk wat gaan liggen 😁

4 jaar geleden

Ben nu 12 weken en alles is nog het zelfde helaas !

4 jaar geleden

Reactie op R2001

Hier ook helaas bij 12+3 :( nog altijd meerdere keren per dag kokhalzen. Kan het gelukkig wel vermijden om nog echt te spugen. Maar het is zo vervelend en hoop echt dat het snel over gaat.

4 jaar geleden

Ik ben nu 12 weken en voel me weer super goed!

4 jaar geleden

Ik ben 15 weken en ben nog moe. Misschien ligt het wel aan me zelf werk ook echt veel zegt me man. En in de ochtend heb ik hoofdpijn maar los van dat voel ik me beter. Hoop in week 16 alles weg te hebben 😇

4 jaar geleden

Reactie op MamaIrene

Hier ook helaas bij 12+3 :( nog altijd meerdere keren per dag kokhalzen. Ka ...
Heb ik ook heel erg last van constant maar misselijk en spugen , is echt hopeloos ,

4 jaar geleden

Reactie op R2001

Pff…. Ja hier ook 😫

4 jaar geleden

Tussen 11-12 weken namen vermoeidheid en misselijkheid flink af (en was bij ...
Wat fijn! Fijne vakantie 🥳

4 jaar geleden

Wat een verschillende reacties allemaal. Wat vervelend voor de mensen wie nu nog steeds misselijk zijn. Hopelijk zakt het snel af. Gelukkig ben ik tot nu toe nog niet misselijk geweest in mijn zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op happy1990

Wat fijn! Fijne vakantie 🥳
Dankje!!! Wel nog herstellende van bekkenpijn, dus nu bezig met de volgende kwaal🤭

4 jaar geleden

Vanaf de 10 weken had ik eigenlijk nergens last meer van! Vandaag ben ik 14 weken en merk dat ik steeds meer vermoeid begin te raken... Maar als dat het enige is! 😊

4 jaar geleden

Dankje!!! Wel nog herstellende van bekkenpijn, dus nu bezig met de volgende ...
Oei succes 🙈🙈

4 jaar geleden

Pfff ruim 13 weken. Ik merk wel minder gevoelige borsten. Maar de moeheid is echt niet te doen 😅 ik kom tot niets.. en steeds zó chagrijnig.. hoop dat dit beter wordt nog..

4 jaar geleden

Met 10 weken was alles even weg maar met 11.3 kwamen de vlagen misselijk weer wat terug en ook de moeheid weer iets maar niet meer zo erg als in de weken 6 tot 10

4 jaar geleden

Nu 11 weken en de misselijkheid lijkt juist toe te nemen. Hopelijk is dit snel voorbij😭