Ik ben wel nieuwsgierig. Morgen ben ik 11 weken en sinds gisteren is mijn vermoeidheid als sneeuw voor de zon verdwenen. Zit vol energie en lijk wel hyper. Zere borsten zijn er nog wel.
Vanaf wanneer namen bij jullie de symptomen af? Aangezien de hcg tussen de tien en twaalf weken zijn piek bereikt wat ik lees
Tussen 11-12 weken namen vermoeidheid en misselijkheid flink af (en was bijna 24/7 misselijk), nu alleen soms met vlagen nog. Suuuuperfijn want morgen op vakantie🎉
Ben nu 12 weken en alles is nog het zelfde helaas !
Hier ook helaas bij 12+3 :( nog altijd meerdere keren per dag kokhalzen. Kan het gelukkig wel vermijden om nog echt te spugen. Maar het is zo vervelend en hoop echt dat het snel over gaat.
Ik ben 15 weken en ben nog moe. Misschien ligt het wel aan me zelf werk ook echt veel zegt me man. En in de ochtend heb ik hoofdpijn maar los van dat voel ik me beter. Hoop in week 16 alles weg te hebben 😇
Wat een verschillende reacties allemaal. Wat vervelend voor de mensen wie nu nog steeds misselijk zijn. Hopelijk zakt het snel af. Gelukkig ben ik tot nu toe nog niet misselijk geweest in mijn zwangerschap.
Vanaf de 10 weken had ik eigenlijk nergens last meer van! Vandaag ben ik 14 weken en merk dat ik steeds meer vermoeid begin te raken... Maar als dat het enige is! 😊
Pfff ruim 13 weken. Ik merk wel minder gevoelige borsten. Maar de moeheid is echt niet te doen 😅 ik kom tot niets.. en steeds zó chagrijnig.. hoop dat dit beter wordt nog..
Met 10 weken was alles even weg maar met 11.3 kwamen de vlagen misselijk weer wat terug en ook de moeheid weer iets maar niet meer zo erg als in de weken 6 tot 10