20 Reacties

2 jaar geleden

Weleda billenbalsem vind ik erg prettig

2 jaar geleden

Och zo zielig.... Wij vinden bepanthen baby heel fijn, over Weleda hoor ik ook goede verhalen.

2 jaar geleden

Weleda! Topspul. Oh en maizena erop.. dus eerst zalf, dan wat maizena en dan luier aan.. dat helpt ook echt als een tierelier

2 jaar geleden

Oooh super, dankjulliewel! Kunnen kindjes ook spugen als er tandjes/kiezen doorkomen?

2 jaar geleden

Bepanthen en Zinkzalf van Etos eigenmerk

2 jaar geleden

Allerlei zalven geprobeerd, en nu het allerbeste gevonden: witte klei poeder. 100% natuurlijk en het werkt echt als een trein ⚡

2 jaar geleden

Zinkzalf van de apotheek... mocht het te erg zijn dan ook wat schimmelcreme daktarin (tip van de huisarts), maar wellicht dan wel eerst even laten checken door huisarts.

2 jaar geleden

Ik heb van de Kruidvat eigenmerk groen tubetje werk met dermatologen en deze was goed

2 jaar geleden

Ik gebruik al sinds de geboorte van mijn zoontje Weleda Billenzalf en hij heeft nog nooit last gehad van geïrriteerde billetjes. (Toevallig nu 25% korting bij Kruidvat)

2 jaar geleden

Reactie op IrisM88

Ik gebruik al sinds de geboorte van mijn zoontje Weleda Billenzalf en hij h ...
Heb hem toevallig net gekocht bij de kruidvat!

2 jaar geleden

Ik gebruik altijd bephanten. Werkt hier weer super goed. 1x heeft hij wat uitslag gehad in zijn lies en heb ik het sap van aloë vera blad erop gesmeerd en na een paar uur was het over

2 jaar geleden

Wij gebruiken altijd billenzalf van weleda. Nog nooit last gehad van rode billen en als het iets rood was dan trok het gelijk weg door de zalf.

2 jaar geleden

Plukje heilwol (ook wel wandelwol) in de luier werkt fantastisch!

2 jaar geleden

Inotyol

2 jaar geleden

Billembalsem weleda !!!

2 jaar geleden

Lanette creme van etos werkt bij onze dochter goed.

2 jaar geleden

Dr. Leenarts billencreme!

2 jaar geleden

Inotyol beste wat ik ooit heb gehad en roodheid na amper 1 keer gebruiken volledig weg

2 jaar geleden

Bepanthen baby zalf!!

2 jaar geleden

Weleda zweer ik bij!