8 Reacties

één jaar geleden

Ah, dat was vast even schrikken! Fijn dat alles goed was, bij de tandarts. Een vriendin van mij 'waarschuwde' mij hier eens over, haar kindje had namelijk ook wel eens kleine bloedvlekjes op het matras

één jaar geleden

Het is hier alleen bij het poetsen gebeurd. Geprobeerd heel voorzichtig te poetsen voor het slapen maar het begon toch te bloeden.

één jaar geleden

Mijn zoontje had dit toen zijn kiezen onder doorkwamen. Aan beide kanten begon het te bloeden tijdens het eten. Hij leek er zelf geen last van te hebben maar ik schrok er wel van. Dit was bij hem wel echt het laatste stukje voor ze door waren. Een deel van de kies was toen al door en na het bloeden was de hele kies door.

één jaar geleden

Jaa bij onze dochter ook met poetsen gebeurd misschien op ze speentje gebeten en toen gaan bloeden Altijd zielig als ze zo een last hebben van die tanden

één jaar geleden

Hier ook soms bij een doorkomende tand! Hij heeft ook altijd erg veel last ervan. Je kunt er weinig aan doen.. We poetsen altijd goed dus ontstoken tandvlees is het niet.

één jaar geleden

Zowel mijn zoontje als dochter hebben dit gehad bij het doorkomen van kiezen. Herkenbaar dus!

één jaar geleden

Het lijkt weer zo ver…. Nu komt er aan de andere kant een kies door en vanochtend werd mijn zoontje weer wakker met dit…

één jaar geleden

Bloed in zijn bedje ook