11 Reacties

3 jaar geleden

Ik vind het babyboek van eet als een expert erg fijn. In het boek van ouders van nu staan ook leuke recepten.

3 jaar geleden

Wij hebben "Eet als een expert mini" aangeschaft. Goede duidelijke informatie. Ook fijn dat het ingaat op de voor en nadelen van verschillende methodieken. Zoals hapjes met 4mnd of wachten tot 6mnd. Ik heb hieruit geleerd dat er geen onderbouwing is dat de darmen nog niet gerijpt zijn: dat hoor je vaak maar is niet wetenschappelijk onderbouwd. Als je kindje er klaar voor is kan het gewoon vaste voeding krijgen en je hoeft je ook niet aan 1 methode te houden, je mag het combineren (bijv hapjes en ook later grotere stukken zoals de kleintjes methode)

3 jaar geleden

‘Eten voor de kleintjes’ van Stefan Kleintjes. Met handige overzichten zoals vanaf welke leeftijd wat gegeten mag worden en voorbeeldmenus. Wel aardig gerecht op moeders die borstvoeding geven. Als je je kindje aanmeldt bij de bibliotheek, kan hij/zij tot zijn 18de bepaalde boeken gratis lenen. Ik heb het boek ‘Eten voor de kleintjes’ zo gratis kunnen lenen.

3 jaar geleden

Ik volg even!

3 jaar geleden

Reactie op Ellebel90

‘Eten voor de kleintjes’ van Stefan Kleintjes. Met handige overzichten zoal ...
dat wist ik niet van de bib. Ben je van nederland of belgië?

3 jaar geleden

Reactie op Wensmama

Ik vind het babyboek van eet als een expert erg fijn. In het boek van ouder ...
dankje!

3 jaar geleden

Reactie op Waterlily

dat wist ik niet van de bib. Ben je van nederland of belgië?

3 jaar geleden

Wij hebben "Eet als een expert mini" aangeschaft. Goede duidelijke informat ...
Hier ook in huis en vind het een fijn boek. Verder geen boek, maar wel een aanrader als je niet met papjes, maar vast voedsel gaat geven is de app en website en insta van solid starts. Amerikaans, maar geeft fijne info.

3 jaar geleden

Volg!

3 jaar geleden

Slim koken voor je baby heb ik en daar staat precies in wat ze wanneer mogen en ook wat je op zondga moet kopen en kan preppen zodat je voor de hele week hapjes in de koelkast kan zetten met 1x koken

3 jaar geleden

Iemand die het boek verkoopt of weet waar je 2e hands boek kan kopen van eet als een expert mini?