Hoi dames,
Ik ben begonnen met kolven sindskort en dit slaat goed aan.. alleen nu heb ik een kolfapparaat van de kraamzorg en die is dus tijdelijk..
Ik wil er graag eentje aanschaffen van Medela.. maar wil graag ervaring horen of jullie tevreden zijn en welke model jullie hebben..
Ik heb de medela freestyle flex swing van mijn beste vriendin gekregen. Ben ik super blij mee want die is best prijzig in de aanschaffing.. 😬 heb hem nog niet uit kunnen proberen, maar zij is er heel tevreden mee geweest.
Als je van plan bent om langer te voeden en bv ook als je gaat werken te gaan kolven, zou ik echt voor een dubbele gaan. Is iets duurder, maar 2x zo snel klaar! En opbrengst is groter.
Ik heb een dubbele medela swing flex te koop! :) Heel tevreden van maar heb een Elvie gekregen die ik ga gebruiken. Moest er iemand interesse hebben mag je me steeds sturen:)
Ik hen de freestyle overgenomen van mijn schoonzus. Onze meid hapt niet goed aan, dus kolf ook soms om toch een flesje te geven of mn borsten goed leeg te maken. Je kunt er een speciale bh voor kopen zodar je ook je handen leeg hebt. Ben er tevreden mee.