22 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb deze. Echt een super ding je moet het wel op de hoogste stand zetten maar een heel fijn ding. En je kan het overal mee naar toe nemen.

4 jaar geleden

Medela freestyle flex. Krachtige motor 😁 aanrader

4 jaar geleden

Ik heb de medela flex swing. Een enkele kolf, ik ben daar erg tevreden over. 😊

4 jaar geleden

Ik heb de medela freestyle flex swing van mijn beste vriendin gekregen. Ben ik super blij mee want die is best prijzig in de aanschaffing.. 😬 heb hem nog niet uit kunnen proberen, maar zij is er heel tevreden mee geweest.

4 jaar geleden

Als je van plan bent om langer te voeden en bv ook als je gaat werken te gaan kolven, zou ik echt voor een dubbele gaan. Is iets duurder, maar 2x zo snel klaar! En opbrengst is groter.

4 jaar geleden

Zelf geen ervaring mee nog, maar je kan m ook eerst een tijdje huren misschien om te proberen of hij voor jou fijn is?

4 jaar geleden

Ik heb een dubbele medela swing flex te koop! :) Heel tevreden van maar heb een Elvie gekregen die ik ga gebruiken. Moest er iemand interesse hebben mag je me steeds sturen:)

4 jaar geleden

Ik heb de medela swing. Makkelijk om te gebruiken met batterij of in het stopcontact.

4 jaar geleden

Ik heb de enkele kolf van medela, dan kan ik met de ander hand nog bezig zijn met wat anders (persoonsgebonden). Bevalt me gewoon goed, doet zn ding.

4 jaar geleden

Ik hen de freestyle overgenomen van mijn schoonzus. Onze meid hapt niet goed aan, dus kolf ook soms om toch een flesje te geven of mn borsten goed leeg te maken. Je kunt er een speciale bh voor kopen zodar je ook je handen leeg hebt. Ben er tevreden mee.

4 jaar geleden

Thanks dames, Het wordt toch de dubbele freestyle flex kolfapparaat van medela Ben benieuwd schijnt dat deze fijn is..

4 jaar geleden

Reactie op Busraax1

Thanks dames, Het wordt toch de dubbele freestyle flex kolfapparaat van me ...
Ik heb eentje te koop als je wil :)

4 jaar geleden

Reactie op Laris_vh

Ik heb een dubbele medela swing flex te koop! :) Heel tevreden van maar heb ...
Ik heb wel interesse. Ik heb nu ook een dubbele medela maar de pompkracht gaat echt achteruit dus ik ga voor m'n tweede kindje opzoek naar een nieuwe.

4 jaar geleden

Reactie op Laris_vh

Ik heb eentje te koop als je wil :)
Ik ben ook aan het kijken! Heb je een medela freestyle flex?

4 jaar geleden

Reactie op desteny1103

Ik heb deze. Echt een super ding je moet het wel op de hoogste stand zetten ...
Ik heb deze ook. Heb hem echt op bijna de laagste stand en doet het dan super! Ben er erg blij mee 🐄😁❤️

4 jaar geleden

Reactie op Liefsvan

Ik heb een medela freestyle swing! :)

4 jaar geleden

Reactie op Liefsvan

Deze :)

4 jaar geleden

Ik heb de swing maxi en ben super tevreden!

4 jaar geleden

Ik heb de Freestyle Flex sinds een paar dagen in gebruik en ben er super tevreden over 👍 Echt een topding.