11 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou wel opschieten met een wagen bestellen, tegen mij werd in september gezegd dat er op sommige wagens levertijd was tot december (geen idee of dat een verkooppraatje is) maar wij hebben toen al de kinderwagen uitgezocht en we konden hem stel het zou fout gaan altijd kosteloos afzeggen

4 jaar geleden

Wat toevallig. Ik heb ook de fox 3 (full black) besteld en ben in April uitgerekend. Ze zijn in Nederland gewoon op voorraad had ik begrepen (babypark). Ik heb er bewust voor gekozen om de mijne pas in Maart te laten bezorgen ivm de garantie.

4 jaar geleden

Reactie op mommyy2be

Wat toevallig. Ik heb ook de fox 3 (full black) besteld en ben in April uit ...
Toevallig! Ja, ik zag dat ze ook nog op voorraad zijn bij Babypark. Maak jij je zorgen om de warmte in combinatie met een zwarte kinderwagen?

4 jaar geleden

Ik heb zelf ook een zwarte besteld met een groene kap (maar dat is puur omdat ik dat mooi vind 😅). Nooit over de warmte nagedacht maar aangezien je kinderwagens gedurende het hele jaar gebruikt en ze goede ventilatie hebben neem ik aan dat ze echt wel ontworpen zijn voor zomer en winter (en dat het niet afhangt van welke kleur)

4 jaar geleden

Wij hebben van maxicosi een zwarte kinderwagen. Heb even gegoogle naar die wat jij heb uitgezocht en die is ook een erg mooi! Zwart is lekker neutraal, kun je gebruiken voor meisje en jongen.

4 jaar geleden

Wij hebben voor de old green gekozen.

4 jaar geleden

Wij hebben ook een zwarte kinderwagen gekocht ☺️ een ander merk (thule), maar we hadden beide geen sterke voorkeur voor kleur dus zijn we lekker voor neutraal zwart gegaan.

4 jaar geleden

Wij hebben daarom een Joolz gekocht vanwege het ventilatiegaas. Ik ben ook in april uitgerekend.

4 jaar geleden

Reactie op Brabantse1812

Wij hebben daarom een Joolz gekocht vanwege het ventilatiegaas. Ik ben ook ...
In het lichtgrijs ;)

4 jaar geleden

Reactie op Liefs

Toevallig! Ja, ik zag dat ze ook nog op voorraad zijn bij Babypark. Maak ji ...
Nee helemaal niet. Maar de fox 3 heeft toch ook een ventilatiegaas? Waaronder aan de zijkanten van de wieg. Daarnaast zei de verkoper ook dat de matrasjes zijn verbeterd en bij de fox 3 luchtdoorlatend zijn waardoor de baby haar/zijn lichaamstemperatuur beter kan reguleren.

4 jaar geleden

Bedankt allemaal! Wij hebben de kinderwagen inmiddels besteld.