10 Reacties

3 jaar geleden

Ik gebruik nog steeds de kinderwagen, was duur genoeg en ze zit er heerlijk in en loopt heerlijk. Paar keer achter een buggy gelopen maar vind het ook helemaal niks die dingen.

3 jaar geleden

Wat Anniek zegt : de wandelwagen was duur genoeg en bovendien is die ook nog comfortabeler voor jou en je kindje. Wij hebben bij onze oudste er een buggy bij aangeschaft toen hij iets ouder was en die hebben we vrijwel niet gebruikt 馃檲. Ik kan mij wel voorstellen dat het even makkelijk is om het mee te nemen naar het centrum als even iets moet halen want het scheelt wel sjouwen en ruimte in de kofferbak. Wij hebben een grote kofferbak dus voor ons maakt het niet uit.

3 jaar geleden

Ik gebruik ze beide. Buggy is lekker compact en licht. Makkelijk in en uit te klappen. Buggy ligt eigenlijk altijd in de auto. Als we vanaf huis gaan lopen wat eigenlijk 9/10 keer gebeurd gaat ze in de wandelwagen

3 jaar geleden

Hier de buggy van Joolz ear loopt heerlijk. Deze ligt standaard in onze auto en gebruiken we met uitjes. Thuis gebruiken we de groene wandelwagen voor de hond uituitlaten

3 jaar geleden

Wij gebruiken nu nog de kinderwagen. Wat mensen zeggen, was duur genoeg en het loopt voor ons heerlijk/kleine zit als een kleine prins erin馃槀 Maar we gaan volgende maand wel een buggy kopen. Die zal dan standaard in de auto liggen en de kinderwagen gewoon thuis. Die gebruiken we dan als we lopend /met ov ergens heen gaan. En met de auto de buggy. Mijn man vind het h茅茅l veel werk om het zitje in het onderstel te klikken (馃く) dus we gaan het op deze manier doen. En voor vakantiea is een buggy sowieso veel fijner!
Kinderwagen thuis en buggy (met gezicht naar mij toe, kan je liggend en zittend instellen) in de auto, gebruik hem al vanaf dat hij 6 maanden is. Zooo fijn!

Reactie op projectsinglemombychoice

Kinderwagen thuis en buggy (met gezicht naar mij toe, kan je liggend en zit ...
Beide trouwens op marktplaats gescoord. Buggy helemaal nieuw en wandelwagen een Joolz.

3 jaar geleden

Mijn zoontje zit sinds een maandje of 7 al in de buggy. Hij vond de kinderwagen helaas vreselijk en wou niet langer dan 15 min erin zitten. Was echt onwijs lastig, maar sinds ik de buggy heb kan ik weer eindelijk lang lopen met de kleine man en de hond. Denk dat hij het nu prettiger vind omdat hij alles veel beter kan zien en hij op ooghoogte zit met de hond. Heeft hij dan tijdens het lopen ook veel interactie mee. Heb voor lange wandelingen wel een buggy die helemaal plat kan zodat die kan liggen als hij in slaap valt.

3 jaar geleden

Ik vraag me af wat de voordelen van een buggy zijn t.o.v. een kinderwagen. Dus ik volg ook even. Ik gebruik nu nog steeds altijd de kinderwagen namelijk en heb niet aan een buggy gedacht 馃槄

3 jaar geleden

We gebruiken eigenlijk altijd de kinderwagen aangezien wij allebei lang zijn en de buggy die we hebben niet lekker loopt voor ons. Die nemen we eigenlijk alleen maar mee als nood of als ze uit logeren gaat.