12 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb soms een steek/buikpijn wat ik niet kan verklaren. Verder kan ik sinds de bevalling minder goed tegen gekruid eten. Mijn darmen lijken zoveel gevoeliger. Kan ook komen door stress. Het wennen aan moeder zijn wat zich uit in buikpijn en last van darmen
3 jaar geleden
Ik had het toevallig ook afgelopen weekend, ook bij 15 weken. Buikpijn, wat steken. Gevoel dat ik ook misschien weer ongesteld ga worden.
3 jaar geleden
Omg ik heb dat ook al sinds 1.5 week ongeveer! Zoontje is vrijdag 17 weken. Ik roep elke dag dat ik echt veel buikpijn heb, nooit eerder zo gehad. Maakte me ook al zorgdn
3 jaar geleden
Vervelend dat jullie ook last hebben, maar dit stelt mij wel wat gerust.. ik ben benieuwd hoe lang t blijft. Moet ook wel zeggen dat mijn stoelgang na de bevalling echt ongekend goed ging (voor de zwangerschap was dit rampzalig) en de laatste weken weer een stuk minder is, jammer joh...
3 jaar geleden
Ja hier ook, al een tijdje buikpijn, nog niet ongesteld geworden (17 weken geleden bevallen) maar nu ook veel last van darmen. Of dat nou het warme weer is, hormonen of iets anders…
3 jaar geleden
Ik dacht ook dat ik de enige was... Ik heb er al sinds de bevalling last van. De huisarts adviseerde mij om nog meer te eten en drinken, omdat mijn zoontje mij door de borstvoeding vanbinnen 'leeg eet'. Soms lijkt het te helpen, maar op andere momenten is de buikpijn zo sterk aanwezig dat het voelt alsof er iets niet goed is..
3 jaar geleden
Dit heb ik ook! En ik kan inderdaad ook minder goed tegen gekruid eten. Ik heb vaak stekende pijn in mijn buik/darmen.
MOD
3 jaar geleden
Mijn man (fysio) ging bij mij drukken net boven mijn bekken op mn rug en zei mij dat mn buikpijn kwam door de verkeerde draaghouding van kind. Na rustig die plek masseren was mijn buik en rugpijn een stuk minder. Misschien een tip om je partner dit gebied te laten masseren en kijken of het minder wordt? Het kan nooit kwaad om een massage te krijgen denk ik 😉
3 jaar geleden
4 weken geleden tijdens
Onze vakantie, ontzettend last van pijnlijke steken rechts in mijn buik gehad. Wist niet waar ik het moest zoeken van de pijn.
Zelf ademen en bewegen alles deed vreselijke pijn .
Ben toen vroeg naar bed gegaan.
Volgende dag was het gelukkig weer over.