11 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op kelly93
Ik zou dit toch even naar de verloskundige sturen hoor.
Ja, ik heb maandag weer een afspraak bij haar staan, dan laat ik het zeker aan haar zien!
4 jaar geleden
Ik zou dit ook naar de verloskundige sturen want de grootte van de bult is niet de grootte van jouw baby. Want jouw baby is op dit moment veel en veel kleiner
4 jaar geleden
Reactie op MN1991
Mijn zus heeft dit ook gehad met haar zwangerschap, het was alleen ‘s ochte ...
Goh, zou kunnen! Ik moet 's nachts wel met regelmaat naar de wc, dus mega vol voelt ie niet 's ochtends en het lijkt ook hoger te zitten dan m'n blaas (zie foto, let niet op de hond😅), maar zou een mogelijkheid kunnen zijn..

4 jaar geleden
Reactie op Laura Okken-Gustin
Ik zou dit ook naar de verloskundige sturen want de grootte van de bult is ...
Ja, ik dacht er zit nog helemaal een baarmoederwand omheen natuurlijk, dus wellicht dat het daarom 'groter' lijkt. Ik heb ook geen idee hoor, eerste zwangerschap.😅 Maar ik heb maandag weer een afspraak bij de verloskundige, dan laat ik het haar zeker zien!
4 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad bij mijn zoontje, het bleek gewoon een harde buik te zijn. Je baarmoeder trekt dan samen en dan krijg je zoon gekke bobbel
4 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad bij mijn zoontje, het bleek gewoon een harde buik te z ...
Ja, na het een en ander gelezen te hebben, kwam ik ook tot de conclusie dat het waarschijnlijk een harde buik is. Ik heb het alleen wel vrij regelmatig nu, dus ik geef het vanmiddag wel even aan bij de verloskundige om te kijken wat zij ervan zegt.
4 jaar geleden
Alles weer helemaal goedgekeurd door de verloskundige! Hartje klopte lekker snel, 160 bpm en het zijn inderdaad harde buiken waar ik last van heb. Opzich niet iets om ons zorgen om te maken, ze vermoed dat dit vooral met de groei van het kindje te maken heeft. Die groeit nu sneller dan de baarmoeder en daar reageert de baarmoeder dan weer op. Wel de aanrader gekregen om toch echt wel goed m'n rust te nemen en ik laat morgenochtend voor de zekerheid even m'n urine testen op een eventuele blaasontsteking.