3 Reacties
4 jaar geleden
Ja zeker ik heb een mand gemaakt met allemaal leuke cadeautjes.
Krijgt ze in de kraamweek en periode erna af en toe een cadeautje uit. Ik geef haar niet de mand in 1x want dan wil ze ook alles in 1x openen... logisch haha.
En wie weet ook handig vooral wanneer de baby dus iets krijgt van het bezoek of er gewoonweg een fijn momentjes is waarop zij even in het zonnetje mag.
Wat er nu o.a. in zit:
Koekjes mix met schort vormpjes en versiering om samen of met de kraamzorg te bakken, of met oma als ze daar een dagje lekker mee kan keutelen.
Een jongens pop, een dokters setje, een krijt bord, een fijn zoekboek om samen te doen tijdens bijv een rust momentje op bed of op de bank.
Een mooi prentenboek met haarzelf in de hoofdrol. Een grote knutselpot (hema) een draagzak voor de pop.
De mand heb ik samengesteld met het oog op ook verzorgen van de pop dragen in de draagzak net als ik zal doen met de baby.
Het voorlezen knutselen en bakken als activiteiten om even samen te doen als in aandacht voor haar.
Heb niet persee een planning waneer ze wat krijgt wellicht nemen er veel mensen wat voor haar mee en hoeft ze niet overladen te worden natuurlijk en dan kan het ook op een later moment van pas komen of gegeven worden.
Ook fijn om lekker te knutselen en te bakken als papa weer gaat werken en ik alleen ben met haar en de baby en zij ook haar momentje met mama verdiend.
Ook heb ik gedacht aan een armbandje of mooie oorbelletjes uit naam van haar broertje die ze na de geboorte dan krijgt maar ik weet nog niet hoe ik dat ga in kleden.
4 jaar geleden
Ik heb voor onze zoon van 3 een dino knuffel ingepakt (grote dino fan) voor mee naar het ziekenhuis. Wij blijven er 2 nachten ivm keizersnede en hij slaapt dan bij opa en oma. Op de eerste dag haalt mijn partner hem op om zijn zusje te ontmoeten en dan krijgt hij het cadeautje. Dan heeft hij ook iets om mee te nemen naar opa en oma.