10 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb voor mijn zoon een mand gemaakt met een cadeautje voor de eerste week. 1 wat groter cadeau, wilde hem toch al een pop geven en vond dit een mooie gelegenheid. En verder wat kleine dingen zoals een stickerboek, boekje, opblaasbal etc. Ben zoooo benieuwd hoe hij het vindt om straks grote broer te worden! Hij wordt in juni 2.
4 jaar geleden
Ik volg even ik ben nu 37 weken en mijn zoontje hangt ook echt aan mama zou het inderdaad leuk vinden om wat voor hem te halen maar ik heb geen idee wat. En het is wel echt mama’s aapje en hij is net zo belangrijk voor me als de baby straks wil niet dat hij zich vergeten voelt over ondergesneeuwd. Kan me daar nu al zulke zorgen om maken 🤦♀️🤦♀️
4 jaar geleden
Wij hebben een dochter van bijna 15 maanden en ik was eigenlijk niet van plan haar cadeaus te geven als de kleine geboren is, maar nu kwam een tante van m’n partner ermee dat het misschien geen gek idee was om haar een pop te geven als de baby er is, zodat zij ook een baby heeft.
Nou hebben we het geluk dat deze tante super creatief is en een mooie pop gemaakt heeft. Die zal ze dus krijgen als de kleine geboren is. In het kader van baadt het niet, schaadt het niet 🤷♀️😂
4 jaar geleden
Wij hebben toen onze tweede geboren werd een pop en badje aan de oudste (die was toen 3) gegeven uit naam van haar kleine zus. Dat vond ze fantastisch en ze kon gelijk alles mee en nadoen wat de zuster bij de baby deed. Het schijnt een stukje te kunnen helpen tegen eventuele jaloezie als de baby iets geeft.
Nu bij onze 3e had ik voor de oudste 2 een leuke bruisbal gekocht; ze gaan graag in bad. En die gezichtjes toen hun kleine broer zaterdag een cadeautje gaf met een kaartje eraan waren onbetaalbaar. Dit keer bewust een kleiner cadeautje gedaan; ze zijn ook nog een keer jarig 😅
4 jaar geleden
Dank voor jullie reacties! Een pop heeft ze voor haar tweede verjaardag al gekregen. Ze is er druk mee in de weer. Flesje geven en pop en bed leggen enz. Zo schattig! Ik wil haar inderdaad ook de cadeautjes voor de baby uit laten pakken. Denk dat ik gewoon een paar kleine cadeautjes voor haar koop zodat ze soms ook een cadeautje zelf mag houden😊
4 jaar geleden
Wij hebben onze 1,5 en bijna 3 jarigen afgelopen week ook een pop gegeven op de dag dat hun zusje geboren werd. Die van 1,5 loopt er de hele tijd mee, die van bijna 3 niet. Maar het valt me ook wel op dat veel van het bezoek ook nog een kleinigheidje voor de grote twee mee nemen. (Hoeft van mij niet, we willen graag verhuizen omdat we klein wonen dus heb weinig behoefte aan nog meer spullen)
De dames hebben het nu wel een beetje lastig na 5 dagen met een zusje. We proberen vooral ze genoeg 1 op 1 tijd te geven en het oke te vinden als ze even boos of verdrietig zijn.