6 Reacties
5 dagen geleden
Hi! Wat is het toch altijd lastig om iets te verzinnen he?
Sinds afgelopen jaar hou ik een digitaal lijstje bij van alles wat mijn dochter leuk vindt of tegenkomt. Daar gaat ook in zo'n jaar weer een hoop vanaf omdat zij, of ik馃き, het niet leuk of passend meer vindt.
Wat ik nu heb staan:
Knutselspullen ( aquabeads, blaasstiften, stickerboek, diamond painting)
Puzzels
Spelletjes zoals krokoloco en mini loco
Kaartjes voor de schouwburg
Activiteitenboek met ik leer schrijven/ lezen geschikt vanaf 4 jaar
4 dagen geleden
Ik ben vorige week naar de intertoys met haar geweest en hebben we foto's gemaakt van dingen die ze leuk vindt. Niet alles gaat op hey lijstje, want sommige dingen zijn echt troep 馃槀
Onze dochter is op het moment ook grote lego fan, dus daar zijn ook wel wat dingen van. Is al best veel vanaf 4+ en moet zeggen dat 5+ hier met hulp ook wel gaat.
3 dagen geleden
Een nieuwr schooltas.
Nieuwe beker en fruittrommeltje. (Broodtrommel met beker hebben we al. Pas gewonnen馃槀).
Lego
Boeken
Paw patrol strijkkralen
Skeelers en springtouw
Spelletjes zoals domino en safari park Jr.
Een kwallenlamp en race autoposter voor zijn kamer.
Ik houd het het gehele jaar online bij wat ie wilt. En toevallig van de week nogmaals door het lijstje gegaan wat ie nog steeds zou willen/niet meer wilt/iets anders erbij.
En van ons wilt ie geen cadeautje maar naar een pretpark. Dus dat geven wij! En waarschijnlijk dan toch iets van hot wheels wat ie zogenaamd van kleine broer krijgt. Ik snap als je 4 bent, je toch wel een klein cadeautje wilt uitpakken op de dag zelf馃き