20 Reacties

3 jaar geleden

Mijn zoon had helaas geen goede zin.. ik had de shoot aan huis. Lieve geduldige fotograaf was ze eerst foto’s zonder taart gedaan en daarna met taart.. Ik had hem een flesje gegeven tussendoor zodat hij rustig kon worden.. en weer geprobeerd, maar helaas hij had er echt geen zin in. Deze vrouw zei al het ene kindje vind het geweldig en het ander kindje vind het totaal niks.

3 jaar geleden

Die van ons staat volgende week gepland 😄 ben heeel benieuwd.. wij gaan wel daarheen in een studio. Onze kleine man is gekkk op eten dus hopelijk werkt dat mee 🤣 vind het een mooie herinnering aan zijn 1 jaar en ook om als uitnodiging voor de family te gebruiken

3 jaar geleden

Ooh die van ons ook hoor.. mag graag eten en smeren, maar afgelopen vrijdag had hij er helaas totaal geen zin in 🤣

3 jaar geleden

Reactie op LJE

Ooh die van ons ook hoor.. mag graag eten en smeren, maar afgelopen vrijdag ...
Haha blijven baby's met n eigen wil hé😜 kunnen wij nog zoveel willen mja k hoop op iets vrolijkere foto's haha

3 jaar geleden

Ik wil het ook graag doen. Kunnen jullie delen door welke fotograaf jullie het gaan laten fotograferen?

3 jaar geleden

Goeie! Ik heb er ook eentje gepland staan! Welke taart doen jullie? Naked cake?

3 jaar geleden

Roosfotografie gaan wij het doen. En dan met een boerderij achtergrond en een kuiken als taart😄 ipv een koe want vond geel wa vrolijker kijken dan zwart

3 jaar geleden

Wij gaan naar van zoelen fotografie. Met een beetje een natuur/Camping/boho thema in het groen. Met een cupcake taart met ook groene rosetten

3 jaar geleden

Wij gaan naar van zoelen fotografie. Met een beetje een natuur/Camping/boho thema in het groen. Met een cupcake taart met ook groene rosetten

3 jaar geleden

Vind het te belachelijk duur, zeker omdat de kleine 1 wordt en het allemaal nog niet eens doorheeft. Ik laat de shoot zitten en doe op de verjaardag zelf een cakesmash tijdens gebak met de fam en maak dan wel leuke foto’s! Kan allemaal te gek ook tegenwoordig…. Vind ik dan haha

3 jaar geleden

Reactie op Sanne93S

Vind het te belachelijk duur, zeker omdat de kleine 1 wordt en het allemaal ...
Ieder zn ding toch😉 juist omdat ie nog zo klein is en t niet doorheeft vinden wij het juist leuk. Met de 2 jaar doen we dit bijv ook niet. Maar zn allereerste verjaardag.. och wij vinden het wel wat😄 en professionele foto's betaalde altijd wat voor maar dat kan je ook zo gek maken als je zelf wilt

3 jaar geleden

Leuk om jullie reacties te lezen! Iedereen staat er anders in uiteraard 😊

3 jaar geleden

Leuk! Ik ben zelf cake smash fotograaf en het is altijd zo’n feestje om te doen 🥳 Leuk dat ik nu onze eigen dochter kan fotograferen 🥰

3 jaar geleden

Wij zijn bij Roosfotografie in terheijden geweest, mijn zoontje vond het helemaal geweldig en de foto’s zijn echt super geworden! Deze foto had ik met mijn eigen telefoon gemaakt tussendoor ☺️

3 jaar geleden

Wij hebben vandaag de cake smash fotoshoot gedaan. Onze dochter vond het eerst wel erg spannend maar na een tijdje ging ze los. Wij hadden een heel geduldige fotograaf. Nu wachten op alle foto's. We zijn erg benieuwd hoe ze zijn geworden!❤️ morgen wordt ons meisje alweer 1 jaar!🥳🎂🎁

3 jaar geleden

Reactie op Laura Okken-Gustin

Wij hebben vandaag de cake smash fotoshoot gedaan. Onze dochter vond het ee ...
Super leuk! Wij hebben m toevallig ook vandaag gehad 😄 wat leuk om ze op die manier vast te leggen hé

3 jaar geleden

Reactie op Chantix

Super leuk! Wij hebben m toevallig ook vandaag gehad 😄 wat leuk om ze op d ...
Zeker erg leuk!🥰

3 jaar geleden

Wij hadden vandaag ook een cake smash en hij vond de taart helemaal niks haha. Hij vond t echt niet lekker. Maar we hebben m ingesmeerd en zn handjes in de taart geduwd dus voor de foto’s lijkt t wel alsof hij het lekker vond haha. Hij vond t in het begin wel spannend maar gelukkig met Juf Roos muziek en veel zingen ging hij lachen 😆

3 jaar geleden

Wij hadden de cakesmash vandaag. Ze was een beetje de kat uit de boom aan het kijken maar wel aan het ontdekken maar ze ging niet huilen en was meer heel geïnteresseerd en was echt in haar eigen bubbel. Gelukkig ook wel wat foto’s dat ze moest lachen. Te schattig!

3 jaar geleden

Wij zijn trouwens bang dat onze zoon een allergische reactie op de taart heeft. Er zat van dat blauwe icing op (progel blijkbaar) en daar zit kleurstof E133 wat in veel landen verboden is maar hier dus niet… en sommigen hebben dus allergische reactie hier op zoals misschien ons zoontje. Rode vlekken waar we t gesmeerd hadden en hij spuugt vandaag al de hele dag… Lekker dan 😓