Kan iemand mij uitleggen hoe dit werkt?
Ik ben nu 24, maar als de kleine er is 25 en ik denk dat ik april uitgerekend ben -volgens de eerste dag van laatste menstruatie-
Helemaal in de war zou wel een gokje willen wagen 🤣
Bij mij klopt het wel met de eerste.
November conceptie en was 31 toen ik zwanger raakte, meisje. Maar als je 2 jaar bij me leeftijd op telt niet. Waarom zou dit moeten?
Als je via google chinezen gelsachts kalender uitleg typt dan krijg je de uitleg. Misschien dat het helpt en ik had het verkeerd gezegt. In China is het zo dat wanneer baby geboren is twee maanden later 1 jaar is(wat ook heel logisch is aangeziend je 9 maanden de baby draagt) dus he moet dan 1 jaar boven op je leeftijd tellen. Maar goed het is ook maar 90% dat het klopt haha.
Als je via google chinezen gelsachts kalender uitleg typt dan krijg je de u ...
Deze kalender is anders dan al de andere kalenders. Bij mij hoort er bij 33 en 34 een meisje te staan en bij deze staat er een jongen. Zo zie je maar de kalender is zelfs niet echt
Hoi! Ik zie op internet dus 2 verschillende kalenders.. bij de een zou het een meisje zijn, bij de ander een jongen haha.. dus het is maar net naar welke je kijkt denk ik?!
Deze kalender is anders dan al de andere kalenders. Bij mij hoort er bij 33 ...
Haha ja dat kan. Ik had volgens mij geluk ofzo Idunnow🤣🤣🤣🤣 nee zonder gekheid. Ik keek nog naar de echte leeftijd en daar kwam jonge(mijn eerste is een jonge) en tweede een meisje wat ik ook heb.