8 Reacties
4 jaar geleden
Ik ben in mijn vorige zwangerschap rond 6 maanden bij een concert geweest in Ziggodome. Ligt wel aan waar je heen gaat qua stijl denk ik ook. Hardrock of jazz is iets heel anders natuurlijk. Ik had toen een zitplek en heb toen mijn winterjas dubbel gevouwen en over mijn buik gelegd. Of dit hielp geen idee maar het gaf mij wel een fijner idee. Ik ben toen bijvoorbeeld met oud en nieuw niet naar buiten geweest, die klappen vond ik weer te hard. Overigens een keer bij een ander 'gewoon feestje' stond de muziek ook aardig hard en kreeg ik hele harde buiken, ben toen wel weg gegaan.
Ik zou gewoon een beetje achteraan blijven staan uit de buurt van een box (en de hele groete groep mensen) en goed naar jezelf en je lichaam luisteren.
4 jaar geleden
Ik heb laatst gelezen dat de baby in de buik wel last van kan hebben van hard geluid en dat ze naderhand nog uren een verhoogde hartslag kunnen hebben van de stress. Ik zou t sowieso even met je verloskundige checken want die is de expert, maar persoonlijk zou ik t niet doen denk ik..
4 jaar geleden
Wij gingen naar de formule 1 en dacht met een goede 115 db het toch ook even te checken. Maar baby’s kunnen in de buik gehoorschade oplopen, de buik dempt maar 5 db. Wel pas als het kindje oren heeft, heeft dit effect, maar met 7 maanden hebben ze die zeker. Dus is het een concert waar jij je oordoppen bij op moet, ga dan beter niet. Ik kan het artikel nog voor je opzoeken als je wilt! Concert jaartje uitstellen en uitje met z’n twee van maken..
4 jaar geleden
Reactie op JDBW
Wij gingen naar de formule 1 en dacht met een goede 115 db het toch ook eve ...
Ja dit las ik ook ja over die 5db! Het is ook zeker niet dat ik persé naar het concert wil hoor. Was meer ook interesse hoe en wat rondom de baby inderdaad! ☺️ Het is sowieso een concert waarbij het verstandig is om ook zelf oordoppen in te doen ja 😂
4 jaar geleden
Reactie op Bibaboeba
Ik heb laatst gelezen dat de baby in de buik wel last van kan hebben van ha ...
Hmm ja precies, niet zo verstandig nee
4 jaar geleden
Ik ben in mijn vorige zwangerschap rond 6 maanden bij een concert geweest i ...
Jaa het gaat hier wel om de wat harde muziek inderdaad, beetje combinatie van rock/punk. Er zijn sowieso geen zitplaatsen aanwezig en het is een kleine zaal dus denk dat het qua boxen niet mogelijk is om echt er vanaf te staan omdat je zit met de ruimte
4 jaar geleden
Ik zou het zeker niet doen ivm de kans op gehoorschade en decibel (wat hieronder ook wordt gezegd) ik hou zelf van harde muziek ook in de auto maar doe dit niet meer zo hard sinds ik zwanger ben..