7 Reacties

3 jaar geleden

Ik zit met precies hetzelfde. Mijn dochter van 10 maanden, rond de 9/10 kilo en rond de 78cm, wilt niet meer in de maxicosi mee, maar om haar nu in de autostoel te zetten...

3 jaar geleden

Ik heb ook een cybex maxi cosi, hier hetzelfde probleem. dus hoop dat iemand er wel al ervaring mee heeft

3 jaar geleden

Reactie op MIchelleSon

Ik heb ook een cybex maxi cosi, hier hetzelfde probleem. dus hoop dat ieman ...
Vandaag bij een babyzaak geweest, ons dochtertje in de stoel gezet Cybex pallas G i-size. Er staat 15 maanden of 9kg 76cm. Aangezien ons dochtertje al wel die lengte heeft en 11 kg is zat ze heel goed in de stoel. Volgends de verkoper is die 15 maanden ook een schatting, hij gaf namelijk aan er zijn genoeg kindjes met die leeftijd die de gewicht dan niet hebben. Dus wij hebben hem besteld. En lange ritten gewoon in de maxi cosi

3 jaar geleden

Onze dochter is ook negen maand, 10 kg en 75,5 cm. Wij hebben de cybex sirona autostoel, deze kan zowel met als tegen de rijrichting, ze zit er heel goed in. Die 15 maanden is vooral belangrijk om nekletsel bij een frontale botsing te vermijden door tegen de rijrichting te zitten

3 jaar geleden

Reactie op MariekeZ

Onze dochter is ook negen maand, 10 kg en 75,5 cm. Wij hebben de cybex siro ...
Wij hebben ook naar de sirona gekeken die past ook op onze base, maar ik vind dan dat ik dan over 2/3 jaar weer achter een nieuwe stoel kan gaan. En deze kan lekker lang mee

3 jaar geleden

Hoezo sjouwen? Ik heb ook de maxi cosi cybex en laat ben gewoon in de auto op de z base. Gebruik hem als ware als vaste auto stoel