Sorry girls dat ik hier een topic voor open🤭 hebben jullie ook te kampen met diarree? ik moet serieus na elke maaltijd naar de wc😅 heb hier al een week last van, ben nu 4+3 weken zwanger. Heb gelukkig gelezen dat het niet schadelijk is voor de baby en geen zorgen hoef te maken.
Vroeg me af of er nog andere dames zijn die hier last van hebben😅
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ook ik heb er langs van. En ben zelf best wel onzeker. Maar je baarmoeder word groter en dus je blaas en darmen moeten ruimte maken waardoor je vaker na de wc moet.😉
Ik heb sinds vandaag echt zoveel last van diarree. Heb wel wat pikanter gegeten deze middag maar normaal kan ik hier wel tegen hoor.
Echt zo pijnlijk en branden als ik naar toilet moet (sorry hoor)
Vandaag 4+6 weken 😩
Hoe is het met jou?
Oeh ja daar had ik vandaag ook last van! Het ging een aantal dagen beter, geen dunne ontlasting.. tot vandaag helaas😅 denk dat het misschien ook te maken heeft met wat ik heb gegeten bij afgelopen 2 dagen🤔
Hier ook last van diarree gehad. In het begin, vlak na de terugplaatsing, en sinds gisteren weer. Al krijg ik het idee dat het nu komt omdat ik vette vis heb gegeten (zoals Megy ook al zegt). Blijkbaar kan ik daar niet zo goed tegen op het moment (5+5) 😅
vandaag 4+6 en ook diarree.. buikpijn aanval, pff. Zo 1 die ik wel eens heb met mijn spastische darm. Maag is ook van slag en misselijk. Haha. Heel fijn dit. 1 groot concert.