32 Reacties

4 jaar geleden

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor. Ook ik heb er langs van. En ben zelf best wel onzeker. Maar je baarmoeder word groter en dus je blaas en darmen moeten ruimte maken waardoor je vaker na de wc moet.😉

4 jaar geleden

Enorm last van pf niet vijn

4 jaar geleden

Ik heb het ook, heb regelmatig het gevoel dat mijn darmen samen trekken nadat ik iets heb gegeten! Hopelijk is het snel voorbij haha

4 jaar geleden

Ik heb hier ook last van! Is denk ik wel normaal?

4 jaar geleden

Reactie op Joanna Giljam

Ik heb het ook, heb regelmatig het gevoel dat mijn darmen samen trekken nad ...
Haha alsof er oorlog is in mijn maag😂 alles begint te rommelen😅 hopen dat het snel voorbij is idd🙌🏼

4 jaar geleden

Ja ik heb dat idd ook, sinds ik van de week die test heb gedaan heb ik dat 🙈

4 jaar geleden

Reactie op megy

Haha alsof er oorlog is in mijn maag😂 alles begint te rommelen😅 hopen dat ...
Nou idee inderdaad hep ok word gek van haha

4 jaar geleden

Ik heb juist precies het tegenovergestelde... kan al een week helemaal niet naar de wc. Heb ondertussen zo’n bolle buik alsof ik 3 maanden zwanger ben

4 jaar geleden

Same hahahahha

4 jaar geleden

Ik heb ook al een week of 3 dunnere ontlasting dan normaal.

4 jaar geleden

Ohh ik heb ook echt last van mijn darmen inderdaad!

4 jaar geleden

Het rommelt hier flink en ook krampen. Geen diarree gelukkig! Hoe is het nu?

4 jaar geleden

Reactie op LemonTree

Het rommelt hier flink en ook krampen. Geen diarree gelukkig! Hoe is het nu ...
Het is vooral in de ochtend bij mij, dan rommelt het heel erg in mn buik. Nu gaat t beter gelukkig

4 jaar geleden

Ik heb sinds vandaag echt zoveel last van diarree. Heb wel wat pikanter gegeten deze middag maar normaal kan ik hier wel tegen hoor. Echt zo pijnlijk en branden als ik naar toilet moet (sorry hoor) Vandaag 4+6 weken 😩 Hoe is het met jou?

4 jaar geleden

Oeh ja daar had ik vandaag ook last van! Het ging een aantal dagen beter, geen dunne ontlasting.. tot vandaag helaas😅 denk dat het misschien ook te maken heeft met wat ik heb gegeten bij afgelopen 2 dagen🤔

4 jaar geleden

Hier ook last van diarree gehad. In het begin, vlak na de terugplaatsing, en sinds gisteren weer. Al krijg ik het idee dat het nu komt omdat ik vette vis heb gegeten (zoals Megy ook al zegt). Blijkbaar kan ik daar niet zo goed tegen op het moment (5+5) 😅

4 jaar geleden

Reactie op JackieDB

Hier ook last van diarree gehad. In het begin, vlak na de terugplaatsing, e ...
Haha jaa ik had toevallig ook zalm gegeten, zal ook daar aan liggen denk ik😂🙊 momenteel 5+2

4 jaar geleden

Vandaag 5+2 en ook diarree 😫

4 jaar geleden

vandaag 4+6 en ook diarree.. buikpijn aanval, pff. Zo 1 die ik wel eens heb met mijn spastische darm. Maag is ook van slag en misselijk. Haha. Heel fijn dit. 1 groot concert.

4 jaar geleden

Iemand hier nog tips voor diarree?! Hier helaas dun tot waterdun🙈 niet heel fijn als ik volgende week moet werken zeg maar…