14 Reacties

3 jaar geleden

Hier de foto

3 jaar geleden

Krijgt je zoontje naast melk ook hapjes? Bij ons was de bosbes de boosdoener.

3 jaar geleden

Reactie op SamDWO

Krijgt je zoontje naast melk ook hapjes? Bij ons was de bosbes de boosdoene ...
Ja hij krijgt zeker hapjes! Nog geen bosbessen gehad.. afgelopen dagen licht fruit..

3 jaar geleden

Hmm ik zou dit even doorsturen naar een arts... Zwart is niet goed normaal gezien..

3 jaar geleden

Dit ziet er niet gezond uit zou het even laten nakijken

3 jaar geleden

Reactie op BS91

Ja hij krijgt zeker hapjes! Nog geen bosbessen gehad.. afgelopen dagen lich ...
Kan er misschien wel mee te maken hebben, in combinatie met flesvoeding. Is hij wel nog levendig? Of doet hij anders dan je bent gewend? Als je het niet vetrouwd kun je altijd je huisarts bellen ☺️

3 jaar geleden

Hoi, ik zou snel contact opnemen met je huisarts. Zwarte ontlasting kan duiden op een bloeding in het maag/darmstelsel

3 jaar geleden

Reactie op SamDWO

Kan er misschien wel mee te maken hebben, in combinatie met flesvoeding. Is ...
We merken verder helemaal niets aan hem, lekker lachen, kruipen en zitten de hele dag door.. dat is dus ook het gekke!

3 jaar geleden

Thanks allemaal! Ik ga morgen even de huisarts bellen als die nog zo’n luier heeft.. vind t altijd zo lastig wat ik dan moet doen, wil niet te overbezorgd zijn ofzo…

3 jaar geleden

Het lijkt mij heeeeel donkergroen als ik de kleur naast de andere groene kleur zie. Onze dochter had dit ook 1/2 dagen, komt door de tandjes. Had precies zo deze 2 kleuren (groen met enorm donkergroen). Maar als je twijfelt voor de zekerheid gewoon even bellen naar de HA

3 jaar geleden

Reactie op Rimay

Het lijkt mij heeeeel donkergroen als ik de kleur naast de andere groene kl ...
Vandaag leek het echt heeeeeeel donkergroen! We kijken het eventjes aan, hij lijkt ook niet ziek gelukkig!

3 jaar geleden

Zwart en teerachtig kan alarmerend zijn, dus ik zou denk ik contact opnemen met de huisartsenpost.

3 jaar geleden

Reactie op BS91

Hier de foto
Hoe is het nu? Weet je waardoor de ontlasting zo donkergroen/ zwart was? Wij zien dit nu ook in de luier van onze zoon.

3 jaar geleden

Komt door voeding!