8 Reacties

15 dagen geleden

Ik zou er echt van genieten! Geeft jou tijd om goed tot rust te komen in de nacht. Waar ben je bang voor als ze zo langs slaapt?

15 dagen geleden

Mijn dochter van april 2022 sliep met 10 weken ook de nachten door. Heerlijk!

14 dagen geleden

Ik denk dat het niet veel kwaad kan. Zolang je kleine goed op de groeicurve zit en overdag voldoende voeding binnenkrijgt

14 dagen geleden

Als ze goed groeit en verder vrolijk/niet suffig is overdag, zou ik me niet druk maken en er van genieten! Hier was het pas met 20 maanden zo ver🤣

14 dagen geleden

Reactie op MamavanK

Ik zou er echt van genieten! Geeft jou tijd om goed tot rust te komen in de ...
Ze zeggen dat kleine baby’s om de zoveel uur voeding nodig hebben voor de hersentjes en suikerspiegel. Maar er staat nergens tot wanneer dat kan. Wel lees ik vanaf 6 weken hoef je ze niet wakker te maken, doordat ze 6/7 uur achter elkaar kunnen slapen, maar deze heldin kan soms tot meer dan 10 uur en als ik dan wakker maak is ze wel echt HONGERIG.

14 dagen geleden

Reactie op Mommymommy92

Als ze goed groeit en verder vrolijk/niet suffig is overdag, zou ik me niet ...
Mijn eerste wordt nog steeds wel eens in de nacht wakker 🥲 die is al 2 jaar oud. Zij was op leeftijd van de jongere helemaal tegenovergestelde 🥲🥲🥲🥲

9 dagen geleden

Geef je haar voordat je op bed gaat nog een droomvoeding rond 23:00. Ze is 10 week als ze mooi groeit en tevreden is lekker laten slapen😂

8 dagen geleden

Reactie op HH HH

Mijn eerste wordt nog steeds wel eens in de nacht wakker 🥲 die is al 2 jaa ...
Dan zou ik hier extra van genieten hahah. Nu 14 weken zwanger, ik hoop dat mijn 2e ook zo gaat zijn🤣