8 Reacties
3 jaar geleden
Ik heb een (oude) babybjorn draagzak (weet niet of het de move is?) en ben er heel tevreden over. Ons zoontje zit er goed in en vindt het leuk. Ik draag zelf voor langere stukken liever in de doek (gewicht is dan beter verdeeld) , maar mijn man vindt de zak ook voor langere wandelingen fijn en hij is wel makkelijker aandoen dan een doek.
Ik heb hem overgenomen van een vriendin, dus hebben al twee kindjes in gezeten, maar hij is nog steeds erg goed
3 jaar geleden
Reactie op BS91
Babybjorn is nog ergonomisch qua zithouding voor de baby. Sowieso moet je j ...
Je hoeft hem in de draagzak toch niet naar voren te dragen? Ik draag 'm gewoon naar me toe. En hij heeft een goede kikkerhouding in deze zak (bij mij). In de draagdoek is dat beter maar vind het bij deze zak ook niet slecht
3 jaar geleden
Reactie op TanteKipjes
Ik heb een (oude) babybjorn draagzak (weet niet of het de move is?) en ben ...
O zag toch nog een labeltje: ik heb de Babybjorn One, maar dan wel een oudere
3 jaar geleden
Reactie op BS91
Het stuk tussen de benen is te smal voor een goede M houding..
En voor alle ...
Ah bij die van mij is het stuk op de newborn stand indd te smal maar de gewone stand gaat het onderstuk van knieholte tot knieholte, dus volgens mij heb je dan wel een goede houding toch?
3 jaar geleden
Wij hebben die. Hij is niet perfect qua M-houding maar wel goed genoeg volgens de draagconsulent die hier was. Het grote voordeel: super snel aan te doen, in het donker, met 1 hand, met huilende baby... Echt goed. Daar kan geen draagdoek tegenop en de andere draagzakken die ik heb getest ook niet. Ons kindje zit en slaapt er graag in, zowel bij mij als bij mijn man