12 Reacties

2 jaar geleden

Ergobaby adapt bevalt mij prima! Zowel op buik als op rug. (Wel een prijzige, ik heb gebruik hem al vanaf geboorte)

2 jaar geleden

Ik heb bij alle drie de kids een boba draagzak gebruikt. Ook makkelijk als je alleen bent om je kind op je rug te dragen. (Even op YouTube kijken hoe je dat doet)

2 jaar geleden

Ik heb er pas 1 gekocht van tula. De free to grow. Had ik deze maar veel eerder ontdekt. Eindelijk geen pijn meer in mijn schouder. Ik kan met gemak uren mijn zoon dragen.

2 jaar geleden

Ik zou als ik jou was een paar huren bij draaguitleen.nl. Zo kan je kijken wat voor jullie het beste zit.

2 jaar geleden

Reactie op BellaSita

Ik heb er pas 1 gekocht van tula. De free to grow. Had ik deze maar veel ee ...
En deze zat bij mij weer totaal niet lekker馃

2 jaar geleden

Wij hebben little frog full buckle, die kan op buik en rug. Vind hem erg fijn. Maar als ik jullie was zou ik eentje huren zodat je kunt vergelijken. Ik ben het eens dat een draagzak erg persoonlijk is. Deze heb ik zelf wel van het web gekocht zonder te passen maar voor kleine mensen issie weer wat minder prettig las ik (wij zijn 173 en 190 en voor ons issie fijn)

2 jaar geleden

Aanrader, hebben die ook gekocht en diverse wandelingen mee gemaakt afgelopen week

2 jaar geleden

Ergobaby omni breeze! Echt heel fijn! De Tula kreeg ik als linkshandige maar niet goed bevestigd..馃槄

2 jaar geleden

Wij gaan in september met TUI vliegen. Weet iemand of je dan een rugdrager mee mag nemen ipv een buggy?

2 jaar geleden

Reactie op Jolanda198

Wij gaan in september met TUI vliegen. Weet iemand of je dan een rugdrager ...
Als hij de afmetingen van toegestane cabine bagage heeft zeker! Anders hetzelfde bij een te grote buggy.. dan gaat hij mee in het ruim.馃榿

2 jaar geleden

Tula! Ik heb hem op Vinted gekocht. Draagt heel fijn op de rug. Maar ook op de buik