15 Reacties

13 dagen geleden

Ohjaaa heel erg. Zo'n beetje standaard als we hem van zijn fiets af moeten halen. Of we nou voorbereiden dat we moeten gaan, aangeven nog 2min spelen en als wekker gaat gaan we, hem er gewoon vanaf plukken, hem afleiden met wat lekkers.. en inderdaad heel veel mensen die dan opkijken. Terwijl het verder een heel introvert lief en zorgzaam jongetje is, maar op zulke momenten zit er veel pit in haha

13 dagen geleden

Jahoor, herkenbaar! En dubbel en dwars ook nog!😅

13 dagen geleden

Geloof mij, elke ouder heeft hier in meer of mindere mate mee te maken maar het trekt gewoon wat bekijks haha. Ons dametje is er sowieso al één met pit maar die driftbuien......ze gilt de hele buurt bij elkaar 😅 Het is een leuke leeftijd waarin ze veel leren maar ik ben toch blij als die voorbij is 🙈

13 dagen geleden

Heeeeeeel herkenbaar. Ons zoontje is net een paar weken twee jaar en heeft iedere dag wel een paar driftbuien. Daarnaast is sowieso alles ‘Nee’ of ‘ik doen’. Doodvermoeiend, maar hoort erbij!

13 dagen geleden

Ik ben zo blij dat ik dit lees! Onze zoon is 11 april 2 geworden en af en toe zo driftig.. ook ik dacht dat ik de enige was die dit heeft 🤭

13 dagen geleden

Zoooo zeker herkenbaar hoor als ze nee hoort bij der speentje is voor bed nauuu dat gaat ze los en ze houdt lang vol en probeert het steeds weer op nieuw

13 dagen geleden

Heel herkenbaar, voor dat hij 2 werd was het al goed aanwezig. Alsof die het echt weet ik ben 2 alles is nee en de driftbuien zijn echt heftig.

13 dagen geleden

Zeker herkenbaar, minimaal 3 keer per dag en met alle clichés erbij.

13 dagen geleden

Absoluut herkenbaar: als hij in de autostoel moet, in de kinderstoel, in de kinderwagen. Als er een luier verschoont moet worden,aankleden 's morgens, jas aam als we de deur uit gaan. En zo kam ik nog wel even door gaan. Echt 10x op een dag!!

13 dagen geleden

Jaaaa herkenbaar, snap ook niet goed wat ze dan bedoelt. Gooien jullie peuters ook alles op de grond? Van bewust bestek op de grond laten vallen, gooien met broccoli, speelgoed door de kamer gooien, dingen van commode gooien… Als iemand dé tip heeft, let me know haha. Al is ook dit waarschijnlijk een fase…😅

13 dagen geleden

Reactie op Simba4

Jaaaa herkenbaar, snap ook niet goed wat ze dan bedoelt. Gooien jullie peu ...
Hier ook. Echt alles. Dat is ook de reden waarom ze nog steeds uit een rietjesbeker drinkt ipv een gewone beker. Anders vliegt het drinken door de kamer heen 😅

12 dagen geleden

Oh sinds dat mijn dochter 1,5 jaar was heeft zij al driftbuien, in het openbaar en rond mensen valt ze precies nog best mee, maar eenmaal ze alleen is met mama en papa of soms al bij de grootouders, kan ze haar eigen niet inhouden en kan ze enorm beginnen krijsen. We proberen echt kort op de bal te spelen en haar ook niet haar willetje te geven. Mama en papa blijven baas. Dus als ze echt onnodig begint te schreeuwen, zetten we haar even in de “time out” hoek ( om de hoek van de keuken, niet gesloten, ook niet donker) en daar komt ze zelf uit wanneer ze klaar is 😂 en met hanghoofd slenterend naar mij of mijn man voor een knuffel te geven.

11 dagen geleden

Nog niet zo heftig gehad, maar ik hoor het wel van andere mama's. Het is een fase.. 😘

11 dagen geleden

Reactie op Simba4

Jaaaa herkenbaar, snap ook niet goed wat ze dan bedoelt. Gooien jullie peu ...
Jaaa vooral bestek op de grond gooien en eten pppffff

9 dagen geleden

Heeel herkenbaar... ook heel herkenbaar die fijne mensen die je zo denigrerend aankijken.