6 Reacties

19 dagen geleden

Bij ons helemaal geen probleem eigenlijk. Mijn zoontje is al echt 5x geweest. Neem ipadje en speelgoed mee. Soms zit hij op mijn schoot, soms zelf op een stoelverhoger. Kies een kapper waar ze ook bekend staan om kids te knippen. Die gaan er bij ons heel chill mee om! Komt goed! Succes :)

19 dagen geleden

Ik heb een zoontje en inderdaad zijn haar moest nodig worden geknipt. Ik heb gegoogled op kinderkapper. Het was wel 30 minuutjes rijden maar dan heb je ook wat! Alsnog vond hij het heel spannend en moest eventjes huilen. Maar heel mooi geknipt en kan weer maanden vooruit! Ook een knip diploma gekregen.

18 dagen geleden

Zoontje is al een keer of 7 naar de kapper geweest. Nu hij door heeft wat er gaat gebeuren is het lastiger geworden hem rustig te laten zitten. De laatste keer op schoot, tranen, super beweeglijk maar... de kinderkapster is er zo aan gewend dat we alsnog heel snel een geknipt ventje hadden! Mocht na afloop van mij een klein speelgoedje uitzoeken en was weer de vrolijkheid zelve!

18 dagen geleden

Bedankt voor jullie reacties! Hier in de buurt zit helaas geen kinderkapper, maar zo te horen is dat wel een tripje waard. Ik ga eens kijken waar ik heen kan.

18 dagen geleden

Wij gaan altijd met zn 3tjes... bij zn vader op schoot en ik leid m af. Eerst nog met krentebollen ( vind ie lekker en krijgt ie nie vaak😂) maar de laatste keer was dat niet eens nodig

17 dagen geleden

Wij zijn net na zijn eerste verjaardag al geweest. Hij mocht toen en nog steeds de tondeuse aan en uit zetten. De afgelopen keer mocht hij zelf uitkiezen welk kapsel hij wou en kreeg hij een puzzeltje op schoot die we samen deden. Ging super goed en zo klaar. Ook bespreken we de dag ervoor dat hij zijn haartjes mag knippen en als hij gaat slapen, wakker word en als we die kant op gaan. Als ze nog nooit geknipt is misschien een filmpje laten zien en vragen of ze dat ook wilt