25 Reacties
3 jaar geleden
Wij doen een nijntje verjaardag, ze kijkt af en toe nijntje en vond het voor het eerste jaar wel leuk en veel voor te vinden.
Ze krijgt van ons de activiteiten tafel van little dutch. Doen er nog wat bij maar weten nog niet zeker wat. Verder moeten wij ook nog wat bedenken want we mogen een groot cadeau uitzoeken van haar oma, maar hebben ook niet echt inspiratie.
3 jaar geleden
Ik wilde een babydino feestje maar hij is zó gek op onze konijnen dat ik twijfel of we een konijnenthema doen😂 (en thema is een groot woord 😂)
Wij hebben dit van Playmobil toevallig gekocht. Bewaren we gewoon voor zijn eerste verjaardag maar was maar 20 euro bij de kruidvat. Dus kon het niet laten liggen😂 Gaan ook de uitbreidingen hierbij vragen.
En we willen een driewieler met zo'n duwstang. Heerlijk voor in de lente en zomer dadelijk! En we twijfelen over een ballenbak of keukentje. Ik vind alles té leuk. Heb een hele lijst al wat we willen vragen😂 Overigens kopen wij dit niet allemaal hoor, ook van de familie krijgt ie cadeautjes 🤭 Taart kijken we tegen die tijd.. hopen stiekem dat zijn koemelk intolerantie voorbij is dan🙈

3 jaar geleden
Wij gaan het denk ik niet echt vieren. Opa's en oma's op bezoek maar daar laten we het bij denk ik?
3 jaar geleden
Mijn vriend en ik hebben het er vandaag voor het eerst over gehad. We zijn er nog niet uit wat ze onze dochter cadeau willen geven.
Ik maak graag zelf taarten, dus dat zal ik ook voor Kato doen. En ik denk dat we niet perse een thema gaan doen. We houden het klein maar fijn met familie.
3 jaar geleden
Wij hebben een cake smash fotoshoot geboekt 😄 leek ons leuk om foto's te hebben van zijn allereerste verjaardag(taart)
Verder hebben we van toet toet auto's al iets gekocht. ( ligt op zolder) hij is nu al heel veel met die autootjes aan het spelen. En dan halen we er nog iets bij. Ballenbak lijkt me wel leuk!🤭
3 jaar geleden
Reactie op RO-PUNT
Toevallig regio Utrecht? Mocht je een goede plek hebben gevonden… hoor het ...
In Nieuwegein kan je bij RKC rolling voor een leuk prijsje de kantine huren en eventueel de gymzaal erbij. Eten en drinken mag je gewoon zelf meenemen dan.
3 jaar geleden
Een vriendin van mn zus gaat een taart maken zoals deze. De bovenste laag geef ik dan aan mn zoontje om lekker van te eten en te knoeien. Alle versiering enzo is ook in dit thema. Van zn ooms krijgt hij een elektrische auto. Verder hebben we op het wensenlijstje een vtech sport en scoor doel, leuk voor buiten en voor binnen, een 3wieler met duwstang, en speeltoestel Nordic (op bol.com) vinden we ook erg leuk. Verder doen we voor de "goedkopere" cadeautjes toettoet auto's vragen en een ballenbak.
Hij heeft met sint en kerst veel speelgoed gehad, ook voor vanaf 1 jaar. Dus nu willen we graag wat speeltjes waar hij ook mee buiten kan spelen.

3 jaar geleden
Hier ook een Nijntje thema verjaardag. Kleine meid is er dol op. Via de winkel van Nijntje versiering vestellen en dan of een mooie taart kopen/bestellen of zelf oa mango kwarktaart maken. Ze is nl dol op mango.
Als kadootjes gevraagd:
- houten loopwagen Lara van Petite Amelie
- kartonnen Nijntje boekjes
- flowers stapeltoren van little dutch
- ava pop van little dutch
- houten
- buitenspeelgoed
Koop zelf iets van Nijntje en ik denk aan een stoeltje ter vervanging voor de wipstoel.
Al vind ik de roze speeltent van Petite Amélie ook heel leuk maar daar is ze denk ik nog te klein voor.
3 jaar geleden
Ik wil qua taart ook een smashcake doen en zijn kadotje heb ik al binnen 🙈
Mijn zoontje kan namelijk niet stil zitten en houdt van glijbaan en schommel dus ik heb een toddler tower voor in de tuin gehaald. Was wel wat prijzig maar is tot 5 jaar dus daar heeft hij dan wel voor langere tijd wat aan. En zo wordt de tuin ook eindelijk een keer goed gebruikt.

3 jaar geleden
We vieren het net als iedere verjaardag met slingers, ballonnen, taart. Geen speciaal thema ofzo.
Qua cadeau twijfel ik nog.. ik denk aan een activiteiten loopkarretje, maar vind een wobbel ook leuk of een klimrek. Maar beiden duurt het dan nog even voor hij er daadwerkelijk wat aan heeft.