26 Reacties

één maand geleden

Wij zijn ook 8-9 maanden bezig geweest voor ons tweede ik werdt ook depri van elke maand de teleurstelling van negatieve testen en op 20 November plots een positieve test! En ondertussen 19+1 zwanger 🙈

één maand geleden

Ja dat is inderdaad echt teleurstellend elke keer wij hebben over onze eerste dochter denk ik 4 jaar gedaan en ook intensief met testen van vruchtbaarheid dit deden wij met die van clearblue en uiteindelijk is ze er gekomen.

één maand geleden

Reactie op Stephanie1993

Wij zijn ook 8-9 maanden bezig geweest voor ons tweede ik werdt ook depri v ...
Wat leuk ik ben nu 19+5 van me 3e

één maand geleden

De eerste duurde hier 4 jaar en de tweede een jaar.

één maand geleden

Hier duurde de 2e ook langer. Bij de eerste was het de 3e ronde raak. Stiekem hoop je bij een volgende op ongeveer dezelfde tijd, maar helaas. Inmiddels wel zwanger geworden in de 9e ronde. Hopenlijk is het je snel gegund!🍀🍀

één maand geleden

Heb je al geprobeerd om ovulatietesten te gebruiken? Dat heeft ons enorm geholpen. We hadden die van clearblue. Geeft smiley als je ovuleert en dan kan je gemeenschap hebben om kansen te vergroten.

één maand geleden

Ja hebben wij ook! Gaan aankomende ronde met ovulatie-testen beginnen en heb ons (alweer) door laten verwijzen naar de gynaecoloog (+/- 5maanden wachttijd).

één maand geleden

Begrijp je gevoel zeker! Maar geef de moed niet op! Wij hadden vorige zomer (begin augustus) een vroege miskraam en eind december zwanger van de tweede. Dus daar hebben 4 maanden tussen gezeten. Onze eerste heeft om en nabij ook 7 maanden geduurd als het niet korter of langer was. 🙈 en tijdens de zwangerschap van de vroege miskraam waren we elke dag aan het testen omdat het streepje niet opliep en uiteindelijk gewoon weg was. Dat was ook een grote teleurstelling 😔 dus daarom, ik snap je gevoel als je iets zo graag wilt en er elke keer negatief in beeld komt.. dat is ook een teleurstelling.

één maand geleden

Reactie op Lotte0212

Begrijp je gevoel zeker! Maar geef de moed niet op! Wij hadden vorige zomer ...
Verdrietig van je miskraam maar fijn dat het nu gelukt is! Hopelijk zal het ons ook gegund zijn. Ik doe geen testen meer, want dan hoop ik altijd dat ik net te vroeg getest heb en misschien toch gelukt is en dan komt die vervloekte menstruatie weer haha. Zo bespaar ik ook weer geld denk ik dan maar😝

één maand geleden

Reactie op Celine1234

Heb je al geprobeerd om ovulatietesten te gebruiken? Dat heeft ons enorm ge ...
Ik ben bang dat als ik het te graag wil en met testen bezig ben dat het dan juist niet lukt. Dat zeggen ze toch dat je eigenlijk niet mee bezig moet zijn en dat het dan spontaan lukt of als mensen de hoop opgegeven hebben. Ik houd wel een app bij en dan probeer ik ruim daar voor en daarna nog rekening mee te houden.

één maand geleden

Reactie op Kimhmn

Hier duurde de 2e ook langer. Bij de eerste was het de 3e ronde raak. Stiek ...
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Zit nu in ronde 4 en vorige duurde 10 dus hoop dat het dit keer sneller lukt🙈

één maand geleden

Reactie op Noëmii

Verdrietig van je miskraam maar fijn dat het nu gelukt is! Hopelijk zal het ...
Ja, was zeker verdrietig, ook omdat je er naar toe leeft omdat het positief was. En tuurlijk zal het jullie gegund zijn, zie dat je al een kindje ook hebt! Alleen misschien duurt het wat langer. Ik heb bij alle 3 de zwangerschappen de innesteling gevoeld, en dus bij de tweede (van de vroege miskraam) zijn we gaan testen en die knalde niet zoals de eerste en bleef vaag. Liep ook gedurende de dagen niet op. Dat was zeg maar de reden van de vele testen 😉 en bij deze zwangerschap ook overduidelijk gevoeld dat we de vroegtest 1 dag vroeger deden dan eigenlijk de bedoeling was en die was dus positief! Ik bedoel maar, alles kan. Ik hoop dat het jullie snel mag lukken! 🤞

één maand geleden

Reactie op Noëmii

Ik ben bang dat als ik het te graag wil en met testen bezig ben dat het dan ...
Hoi, ik heb dit ook wel eens horen zeggen. Bij mijn 1e zwangerschap 6 maanden "spontaan" geprobeerd, maar hield idd wel een app bij wanneer ik gemiddeld zou moeten mentrureren.. toen toch die ovulatietest gedaan, bleek dat ik heel laat in mijn cyclus pas een eisprong had (later dan gemiddeld vrouw) en we dus heel vaak ervoor al hadden gedaan en daarna f geen zin hadden. Na die ovulatietest was het binnen 1 maand raak. Uiteraard geen garanties. Maar bij ons hielp het dus heel duidelijk. Ik zou dat eerder aanbevelen dan een app. Heel veel succes !

één maand geleden

Reactie op Celine1234

Hoi, ik heb dit ook wel eens horen zeggen. Bij mijn 1e zwangerschap 6 maand ...
Bedankt voor je tip dan ga ik het toch maar weer aanschaffen!

één maand geleden

Wij zijn nu ongeveer 6 maanden bezig. Ben afgelopen week naar preconsult gegaan van de verloskundige om het even door te spreken. Die adviseerde om 1x ovulatietesten te doen om te zien waar de ovulatie ongeveer is. Dan kun je daar de andere maanden ook rekening mee houden. Op die msnier ben je niet continu bezig met testen. Dat staat mij ook tegen namelijk. En kost nog veel geld ook

één maand geleden

Bij mij duurde het ook even voordat ik weer zwanger werd. Na 10 maanden proberen pas. Nu 28 weken zwanger. Houd de moed er in 🙌🏻

één maand geleden

De eerste was heel snel raak, de tweede na een naar nog steeds niet. Toen wat laten onderzoeken en bleek dar mijn progesteronlevel te laag was, weinig plek om in te nestelen. Derde ronde met progesteronpillen was het raak! Wat mij heel erg hielp is de gedachte dat we samen al een kindje hadden, het zou dus moeten kunnen! Dat gaf mij elke keer weer hoop na de teleurstelling!

één maand geleden

Zo herkenbaar! Onze eerste ging snel en nu inmiddels al een jaar bezig. Ik denk dat ik van de week de huisarts eens bel.

één maand geleden

Jaa ik weet precies hoe je je voelt. Het komt goed! Hier 14 maanden verder en nu zwanger van ons tweede kindje. Ovulatietesten brachten bij mij de rust. Als je vrijt bij de piek. Had ik zo iets, deze ronde hebben we er alles aan gedaan. Dan kon ik het makkelijk naast me neer leggen. Succes 🍀

één maand geleden

Reactie op AnoniemD

De eerste was heel snel raak, de tweede na een naar nog steeds niet. Toen w ...
Was dat bloedonderzoek of iets anders? Dan weet ik een beetje waar ik aan kan denken qua onderzoek