26 Reacties

één maand geleden

Wij zijn ook langer bezig geweest voor de 2e dan voor de eerste! Na 8 maanden was het raak, nu bijna 10 weken zwanger.

één maand geleden

Wij zijn nu een jaar gestopt met alles en sinds een maand of 4/5 weer begonnen met ovulatietesten. Vooralsnog nog niet gelukt. Gisteren positieve ovulatietest dus we gaan het zien weer

één maand geleden

Reactie op Liz899

Was dat bloedonderzoek of iets anders? Dan weet ik een beetje waar ik aan k ...
Nee een cyclus lang elke week een inwendige echo laten maken om de dikte van het baarmoederslijmvlies te meten. Aan het begin werd t wel opgebouwd maar direct na de eisprong weer afgebroken dus waarschijnlijkgeen innestelingof die werd direct weer afgestoten. Had ook geregeld tussentijds bloedverlies. Dat zou volgens de gynaecoloog komen door te weinig progesteron. Dat moet t slijmvlies in stand houden.

één maand geleden

Reactie op AnoniemD

Nee een cyclus lang elke week een inwendige echo laten maken om de dikte va ...
Oh wat interessant! Ik had daar geen idee van. Ik ga het eens bespreken met mijn huisarts

één maand geleden

Reactie op Liz899

Oh wat interessant! Ik had daar geen idee van. Ik ga het eens bespreken met ...
Ja zeker als je klachten hebt van bloedverlies kan dit interessant zijn. Voor ons was dat de oplossing.

één maand geleden

Herkenbaar. Hier ook een tijd geprobeerd en een miskraam gehad. Inmiddels 28 weken zwanger. Houd de moed er in🫶