5 Reacties

3 jaar geleden

Je hebt fietskarren waar je de maxivcosi op kan klikken. Is het veiligste

3 jaar geleden

Wij hebben de fietskar van bobike. Daar kan mijn zoontje van 4 maanden en mijn dochter van 2 in. Deze kan ook gebruikt worden als kinderwagen. Mega handig! Wij hebben de melia babyschaal erin bevestigd. Daar ligt hij lekker in :) beste aankoop ooit! Handig in de dierentuin maar ook gewoon voor naar de supermarkt.

3 jaar geleden

Hier een fietskar cadeau gekregen bij de geboorte, wij zijn er heel tevreden over! Ons zoontje zit er vanaf 3 maanden ongeveer in om kleine tochtjes te doen. Nu wordt het dagelijks gebruikt om hem naar de creche te brengen. De baby hangmat hebben we er zelf bijgekocht en daar is ons zoontje van net 1jaar nu bijna uitgegroeid. Pluspunt vond ik dat ze er al vrij jong in vervoert kunnen worden, ze zitten uit de wind uit de regen en ook net iets veiliger naar omvallen toe. Wij twijfelde ook over een bakfiets maar zijn uiteindelijk voor een elektrishe fiets met karretje gegaan

3 jaar geleden

3 jaar geleden

Hier team Thule fietskar. Achter de fiets voor naar de opvang brengen maar ook achter de racefiets voor een gezellige ronde. Ideaal als je het mij vraagt.