7 Reacties

3 jaar geleden

Heb paar keer vsm druppels gebruikt maar steeds erna kreegtie t benauwd omdat al dat slijm loskwam 🥺 dus ik heb t niet meer gebruikt erna

3 jaar geleden

Wij zijn vanwege zagende hoest eergisteren naar de huisarts geweest. Eerst enorm verkouden daarna ook koorts. Blijkt een boven luchtweginfectie te zijn. Recept: puffer, Paracetamol neusspray rust en drinken. Voordat je zelf vanalles gaat proberen wellicht ook even na laten kijken? Schijt vanalles bij die kleintjes te heersen momenteel. Zoontje is gelukkig weer koorts vrij en puffer lijkt goed te helpen!😁

3 jaar geleden

Ik gebruik vsm tussikind. Hier werkt het goed en snel! 2 dagen 6 keer per dag gegegeven en nu 2 keer per dag en het is een wereld van verschil met hiervoor. Anders kan je neusspray gebruiken en is het verder echt laten slijten en geduld hebben helaas...

3 jaar geleden

Reactie op StephanieG88

Wij zijn vanwege zagende hoest eergisteren naar de huisarts geweest. Eerst ...
Ach dat kleine mannetje. Gelukkig gaat het beter. Hier geen koorts, ze slaapt wel meer overdag; maar er is ook een tandje boven op komst. Voor nu hou ik t dan maar even bij neusspray. Als t niet beter gaat ga ik volgende wk zeker even langs huisarts! En de Vsm tussikind zal ik onthouden

3 jaar geleden

Vsm tussikind deed hier echt niks. Daro tijmsiroop wel en van otrivin die pipetjes voor babys om te druppelen. En smeerde op zn borst luuf baby

3 jaar geleden

Met 6 maanden al gewoon hoestdrank gebruikt. Wat voor ervaring wil je horen? Het kan in ieder geval geen kwaad om te proberen.

3 jaar geleden

Dit heeft bij ons geholpen!