9 Reacties
4 jaar geleden
Ja ik! Het doet ontzettend pijn.. Lopen doet ook veel pijn. Vorige week bij de dermatoloog geweest, ze hebben voor de zekerheid een biopt afgenomen.. Ik heb nu ook steunkousen.
4 jaar geleden
Reactie op Sam Klaster
Ja ik! Het doet ontzettend pijn.. Lopen doet ook veel pijn. Vorige week bij ...
Bij mij was er bij mijn vorige zwangerschap voor het zeker vaststellen een biopt afgenomen. Dus voor dit keer hebben ze alleen op hoe het eruit ziet vastgesteld omdat het er hetzelfde uitzag.
4 jaar geleden
Reactie op anoo0031
Bij mij was er bij mijn vorige zwangerschap voor het zeker vaststellen een ...
Ja het is heel pijnlijk! Me huid doet vooral zeer.. Ik hoop dat het snel minder word!
4 jaar geleden
Reactie op anoo0031
Dankje is dit voor jou de 1e keer?
Ja! Ik had hier echt nog nooit van gehoord! Ben zwanger van ons 1e kindje 🥰
4 jaar geleden
Reactie op anoo0031
Veel sterkte hele hoge kans det het bij je volgende zwangerschap weer terug ...
Dankjewel! Ik hoop het niet! 😬
4 jaar geleden
Reactie op Sam Klaster
Dankjewel! Ik hoop het niet! 😬
Hoe is het met jou? Bij mij komt het bij deze Zwangerschap veel heftiger. Ik heb enorme pijn en de zwelling is groter aan het worden. Heb geprobeerd gisteren om de hele dag met kous te lopen en eind van de dag had ik spontane blauwe plekken gekregen. Vandaag contact opgenomen met smash en foto’s beoordeeld geen alarmsymptomen zoals trombose. Maandag weer contact voor verdere onderzoek
4 jaar geleden
Reactie op anoo0031
Hoe is het met jou? Bij mij komt het bij deze Zwangerschap veel heftiger. I ...
Bij mij is het weg gelukkig! De plekken zijn weg getrokken. De pijn is nog niet helemaal weg.. ik heb 3 weken niet gewerkt, ivm de pijn. Ik heb kousen laten maken die strakker zitten, dat is wel fijn. De dermatoloog had me dat aangeraden, misschien ook wat voor jou? Sterkte!