15 Reacties
4 jaar geleden
Oh ik heb roti gegeten hoor, zonder peper dan wel maar ging goed. Voorlopig niet meer weinig trek in
4 jaar geleden
Ik eet gewoon nasi, bami, roti en ander gekruid eten. Heel soms met een klein beetje madam jeanette peper erbij. Mijn zoontje heeft er geen last van. Nooit krampjes gehad daardoor. Maar misschien als je zelden gekruid eten consumeert dat je er idd wat voorzichtiger mee moet omgaan.
4 jaar geleden
O ik heb het in de kraamweek gegeten werd me sterk afgeraden m, heb het geweten ook die nacht 馃槱 maar mis dat het nu wel weer eens kan
4 jaar geleden
Ik eet gewoon bakken met sambal haha. Dit komt niet in je moedermelk terecht hoor;)
4 jaar geleden
Reactie op Daisyyy鉂わ笍
Ik eet gewoon bakken met sambal haha. Dit komt niet in je moedermelk terech ...
Hou op? Had ik dit eerder geweten 馃槹 ik heb het van me kraamzorg aangenomen maar het is dus niet zo 馃ぃ
4 jaar geleden
Reactie op MamavanMees2020
Ze zeggen dat het achterhaald is en dat je alles gewoon kan eten.
Ja dit klopt niet hoor. Had onlangs per ongeluk te veel ui gegeten, was zeer merkbaar. Een vriendin van mij pikant avondeten, haar baby maar huilen en huilen en knalrode poep.
4 jaar geleden
Ik denk dat het voor elke baby verschilt, die van mij heeft bijna nooit krampjes of gevoelige darmpjes, ik kan dus echt alles eten en zie geen enkel verschil aan hem. Maar een andere baby zou er veel meer last van kunnen hebben, dus kijk naar je baby of probeer dus een beetje uit wat kan.
4 jaar geleden
Tip van mijn kraamzorg is gewoon alles eten. En je kleintje in de gaten houden met krampjes. Mocht je bijvoorbeeld wekelijks Chinees eten en je merkt op dat ze daarvan krampjes krijgt kan je daar rekening mee houden.
Ik zelf houd ook van pittig eten en heb gisteren toevallig ook roti gehad. Gewoon aftasten. Buikje van de kleine kan er zo wel aan wennen.
4 jaar geleden
Reactie op MamavanMees2020
Ze zeggen dat het achterhaald is en dat je alles gewoon kan eten.
Dan mogen ze mij uitleggen hoe het komt dat mijn kind nachten wakker is als ik per ongeluk iets te kruidig heb gegeten.
Tijdens de zwangerschap heb ik alles gegeten maar nu krijgt ze van het geringste al nare krampen.