7 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb er 1 die draait maar die kan je niet uit de auto halen. Dat is dus 1 geheel.

4 jaar geleden

Merk is van 4baby en is te gebruiken van 0-36 kg.

4 jaar geleden

Wij hebben de cybex waar we erg blij mee zijn.

4 jaar geleden

Ik zat even met hetzelfde dilemma. Ik was is eerste instantie heel erg verkocht aan dit type, maar vond die best prijzig. Gisteren nog eens langsgeweest in de winkel waar m鈥檔 geboortelijst ligt en dan toch beslist om er wel voor te gaan. Wij willen in de toekomst graag een tweede kindje en vinden het wel belangrijk dat de stoel van de basis afkan (de pebble kan ook gewoon met de gordel vastgemaakt worden) 茅n kan draaien. Met de pebble zelf ga je ook geen km鈥檚 wandelen, dus ik denk wel dat dit zal meevallen. Er past ook een Coral 360 op maar weet niet zo goed wat het verschil is? Het zien er alleszins zeer comfortabele en veilige stoeltjes uit! Succes nog in je keuze!

4 jaar geleden

Wij hebben ook gekeken naar een draaibare autostoel, maar op advies van meerdere mensen toch eentje gekozen die dat niet kan. Wij vonden het ten eerste nogal een prijzig ding voor het feit dat het kindje er toch maar 15-18 maanden in vervoerd kan worden en ten tweede hoorden wij eigenlijk iedereen zeggen dat je de baby toch vaak al in huis al in de auto stoel zet en niet pas in de auto. Nou zullen er ongetwijfeld mensen zijn die hier anders over denken 馃槉. Later voor als het kindje groter is, willen we trouwens wel graag een draaibare stoel, maar voor nu dus niet gedaan.

4 jaar geleden

Wij hebben een cybex voor de eerste gebruikt. Heel blij mee. Kan niet draaien maar dat mis ik echt niet. Zit op een isofixbase en ik nam altijd de baby plus stoel mee het huis in, dit werkte voor ons erg goed. In deze stoel kon hij, achterwaarts ook nog heel lang zitten wat extra veilig is. NU zit hij al een tijdje in een stoel en kan de aankomende baby in de cybex

4 jaar geleden

Wij hebben de coral 360 in combinatie met die base gekocht. De coral macicosi kan je het zitje eruit tillen, super handig !