9 Reacties

2 jaar geleden

Zelf geen ervaring met een driewieler, maar ik zou voor een loopfiets met 2 wielen gaan. Leren ze gelijk om hun balans te houden en kunnen waarschijnlijk ook al vroeg fietsen (bij onze oudste hebben we de zijwieltjes niet eens nodig gehad)

2 jaar geleden

Mijn zoontje zit al een jaar in een driewieler met duwstok. Voor zijn verjaardag krijgt hij een loopfietsje. Wij gebruiken de driewieler echt heel veel! Leuk om straks af te kunnen wisselen haha

2 jaar geleden

Wij gebruiken die al heel lang en is groot succes. Gebruik hem bijna altijd ipv de kinderwagen. Grotere kans dat ze erop blijft zitten en als ze toch wil lopen is de driewieler een stuk lichter om te hanteren dan de kinderwagen 🤭

2 jaar geleden

Groot succes hier. Wij hebben die van banwood

2 jaar geleden

Wij hebben de Billy 4-in-1 fiets. Is al sinds vorig jaar een hit en zijn nichtje van 4 past er ook nog op haha🤗 Wij zijn er erg fan van, omdat er dus een duwstang aan zit en je hem lang kan gebruiken. Je kan hem als driewieler gebruiken, als loopfiets, en als fietsje!

2 jaar geleden

Een loopfiets is beter dan een driewieler in de aanloop naar leren fietsen. En kunnen ze nu ook al. Zo'n driewieler met stok is wel heel handig als alternatief voor een wandelwagen.

2 jaar geleden

Wij hebben een veloretti driewieler, zonder stang zodat ze echt zelf leert voortbewegen. En we kunnen m ombouwen naar een tweewieler. Groot succes!

2 jaar geleden

Wij hebben de smoby be move.. eigenlijk al vanaf haar eerst verjaardag. Is echt al super veel gebruikt hier omdat ze niet meer in buggy wilde en dit wel! Dus gaat deze mee wanneer er afstanden afgelegd moeten worden. Ben nu aan het proberen of ze zelf kan trappen. Ze is over 2 weken 2. Lukt klein stukje maar nog niet helemaal. Maar duwen is altijd leuk en goed.

2 jaar geleden

Wij hebben voor een gewone fiets met zijwieltjes gekozen aangezien er veel intresse in in. Ik zou in jullie geval voor een loopfiets gaan.