Leuk om hier een topic voor aan te maken!
Dit was dan het jaar waarin onze kleine muppies geboren werden 🥰
Goede jaarwisseling en een gelukkig en gezond 2023 voor iedereen 😁😘
Goede jaarwisseling!!
Zijn er meer mensen die het toch spannend vinden??
Iedereen een goede jaarwisseling! Ik vind het heel spannend haha, gebruiken witte ruis, maar ben heel bang dat ze straks toch wakker gaan worden 😅🫠 hebben ook een hond die vuurwerk enorm eng vind en daardoor gaat blaffen... dus fingers crossed 😬
Fijne jaarwisseling iedereen!!😁 Bij ons naast hebben ze een groot feest en de bass dreunt enorm door en schreeuwen… ouders zijn niet thuis… het is verschrikkelijk! Had het me wel anders voorgesteld😭.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier sliep de kleine heerlijk door. Ik had white noise aangezet maar is uitgevallen. Kind sliep gewoon door. En er werd echt keihard geknald. Alleen toen wij naar bed gingen werd ze ineens wakker🥲
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Hier sliep de kleine heerlijk door. Ik had whi ...
Hier is ze ook doorgeslapen 😄. Ons mannetje van 4 wilde graag (voor het eerst) door ons wakker gemaakt worden zodat hij mee kon kijken. De 3 voorgaande jaren sliep hij ook gewoon door.
Gelukkig nieuwjaar allemaal!
Hier heeft ze niet doorgeslapen vanaf 22:00 wakker. Maar het ging ook wel heel hard, er zijn 3 tunneltjes vlakbij ons en daaronder werd vuurwerk afgestoken. Beneden de tv aangedaan en ze heeft een poos voor het raam zitten kijken. Uiteindelijk ging ze om 00:30 naar bed en sliep ze gelijk. Vanmorgen was het 9:20. Dus ik ben tevreden!