9 Reacties

4 jaar geleden

Dit kan soms zo opeens komen hoor ! Ons kindje deed het ook eerst niet en toen opeens “uit het niets” keek hij tv en volgde hij ons, kijkt bewust naar boekjes met contrast en speelgoed met opvallende kleuren 🤗

4 jaar geleden

Ja dat komt idd van het 1 op ander moment. Met 6 weken ging mijn zoontje ineens zijn hoofd draaien en mij na kijken toen ik de kamer uit liep.

4 jaar geleden

Hier alleen op korte afstanden. Mr als t verder weg is dan een halve meter lijkt hij t niet meer te merken

4 jaar geleden

Ben benieuwd wanneer ze ongeveer ons gezichten kunnen herkennen. Cant wait

4 jaar geleden

Dit komt rond de 2e sprong

4 jaar geleden

Hier ook kindje van 5.5 week, sinds een klein weekje volgt hij zeker meer dan voorheen en de laatste dagen lijkt dat nog wat meer en volgt ook. 😊 Wel vooral op gezichten, voorwerpen interesseert hem nog weinig. Kan dus elk moment komen 😁

4 jaar geleden

Wij hebben sinds een paar dagen deze speciale contrast kaarten, daarmee kun je oefenen om ze te laten volgen :) wellicht een tip!

4 jaar geleden

Onze baby is nu 9 weken en ik merk sinds een week dat hij erg gefixeerd is op mij. Als hij bijvoorbeeld bij mijn moeder zit en ik zit er naast dan kijkt hij toch naar mij 😁. Vind ik stiekem wel leuk haha

4 jaar geleden

Wacht een paar weekjes dan zie je echt wel verschil!