14 Reacties

3 jaar geleden

Ik ga hem per levensjaar maken en online. Misschien na een paar jaar gewoon per jaartal maar eerste jaren niet

3 jaar geleden

Ik maak per levensjaar een album via Albelli.

3 jaar geleden

Per levensjaar en via once upon. Hou t gewoon bij dus als hij 1 jr is kan ik m, hop, bestellen

3 jaar geleden

Ik heb van de eerste 6 weken een fotoboek gemaakt bij once upon. Sindsdien helemaal niets meer.. het zijn zoveel foto’s.. echt een werkje om die allemaal te gaan sorteren. Ik heb al een album gemaakt in mijn mobiel die ik dan ooit eens wil laten uitdrukken. 🙈 Ik heb sinds 1 januari nu een polaroid kamera gekocht, (de instax wide 300 voor €110) en daarbij een fotoboek met heel veel bladzijdes.. Elk fotootje kost €0,95. Het leuke is dat elke foto er in gaat, of ze nou haar ogen dicht heeft of niet. Leuke momentjes samen met familie. Verjaardagen, uitjes, bij papa op schoot, noem maar op. 🥰

3 jaar geleden

Ik heb van elke maand een collage pagina gemaakt met de ontwikkelingen en wat foto's van die maand. Ik ga een album maken van de zwangerschap + het eerste jaar met deze pagina's en losse foto's erbij. Ik maak hem online en ik ga denk ik bestellen bij Saal Digitaal. Echt hele mooie kwaliteit.

3 jaar geleden

Als je Familyalbum gebruikt kan je bij hen de fotos laten uitprinten. Je krijgt sowieso 8 fotos per maand gratis (verzendkosten wel betalen) en alle familieleden/vrienden kan je een account geven als je wil. Wij zijn superblij met die app. Je kan ook meerdere fotoalbums tegelijk hebben, en daartussen kan je switchen. Wij gaan per jaar een flink album van die fotos laten uitprinten 😁

3 jaar geleden

Ik heb een insteekmapje waar de wekelijkse en maandelijkse foto's in gaan. Dus 1 per week, en 1 per maand (die laatste zijn steeds hetzelfde naast een speeltje. Leuk om de groei te zien). Verder print ik alle leuke foto's uit en die liggen nog heel keurig in het mapje waarin ik ze ophaalde 😅 die ga ik niet inplakken

3 jaar geleden

Wij maken het voor nu het eerste jaar en daarna kijken we wel hoe we het gaan doen haha! Maar ik laat alles uitprinten bij de hema en plak het dan zelf in. Meer voor de toekomst in mn hoofd. Ik weet bij mn opa die ook foto albums vol had en dat niemand zo veel albums wilde. Dus we we hebben allemaal er foto's uitgehaald die we wilde en zelf in een boekje geplakt. Dan zit mn zoon dadelijk niet vast aan allemaal foto albums maar kan ie zelf kijken wat ie wilt😂

3 jaar geleden

Reactie op Bertje-225

Ik heb een insteekmapje waar de wekelijkse en maandelijkse foto's in gaan. ...
Ga jij dan altijd naar de winkel om ze uit te laten printen? Of print je die thuis uit met een speciaal drukkertje?

3 jaar geleden

Ik bestel elke paar maanden een stapel foto's bij albelli en plak ze zelf in een album. Dit album is voor het eerste levensjaar, misschien dat ik daarna wel weer een album maak maar dan wat meer levensjaren in 1 album. Of dunnere albums. Anders wordt het een beetje overload denk ik :D

3 jaar geleden

Reactie op xmammie🌸

Ga jij dan altijd naar de winkel om ze uit te laten printen? Of print je di ...
Via kruidvat!

3 jaar geleden

Per levensjaar, heb m nu voor het eerste jaar als plakboek maar voor de volgende jaren ga ik hem online maken want dat scheelt wel veel gedoe!

3 jaar geleden

Ik heb voor nu een plakboek. Daar staan ook de foto's van de zwangerschap in (en de echo's). Dit vul ik aan totdat hij 1 jaar is. Daarna ga ik denk ik over op digitaal haha. Ik ga per levensjaar doen.

3 jaar geleden

Per levensjaar. Ik maak hem van "echte" foto's, dus knippen en plakken.