21 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb ook weinig beenhaar. Maar ook nooit veel gehad 😅🙈

4 jaar geleden

Jaaa! Dat is toch geweldig haha heb ik ook. 😁😂

4 jaar geleden

Jep hier ook 👍🏻 Wel extra haar op mijn hoofd en een donsvachtje op mijn buik.

4 jaar geleden

Ik ben jaloers😂 Ben net een mini aapje of een soort chewbacca aan het worden, maar gelukkig kan ik mij wel gewoon nog scheren😅 Alleen het donshaar op mn buik laat ik zitten, op aanraden van de verloskundige. Dus geniet van het 'haarloos' zijn🤗

4 jaar geleden

Idd hier hetzelfde, sinds de zwangerschap me benen niet meer hoeven te doen gelukkig 😁

4 jaar geleden

Nou je het zegt… heb ik ook😂😂

4 jaar geleden

Hier ook geen been haar, maar ook mijn okselhaar groeit heel heel traag, lijkt bijna van niet te groeien en hetzelfde geldt voor daar beneden 🤭 (maar ik klaag echt niet hoor hahah)

4 jaar geleden

Ik herken het!! Heerlijk!! En het gekke is dat ik bij de eerste zwangerschap het tegenovergestelde ondervond, dus dit is zeker welkom 😋

4 jaar geleden

Haha ja idd!! Scheer me bijna niet meer 😁

4 jaar geleden

Hmm ik moest even checken haha. Maar hier groeit het zeker wel nog, al scheer ik me ook heel zelden 😅 Ik vind het veel te vermoeiend geworden en zelf zie ik m'n benen toch niet meer goed haha

4 jaar geleden

Hier idem! 2x geschoren in 9 maanden tijd, vriendinnen hadden het ook. Oksels idem!

4 jaar geleden

Haha ja zo'n leuke bijkomstigheid! Hier inderdaad ook nauwelijks beenhaar en op andere plekken groeit het super traag! Heerlijk 😄

4 jaar geleden

Weet iemand of dit ook zo blijft na de zwangerschap? Ik vind het echt het beste zwangerschapskwaaltje ooit 😜

4 jaar geleden

Reactie op Bibaboeba

Weet iemand of dit ook zo blijft na de zwangerschap? Ik vind het echt het b ...
Nee uiteindelijk kwam alles weer terug hoe het was helaas 😅

4 jaar geleden

Wees blij. Ik had alles weg laten leaseren al langere tijd voor de zwangerschap. En was dus haar vrij op alle plekken. maar door alle hormonen kwam het toch weer terug 😂

4 jaar geleden

Ik heb er juist meer last van dat het als een malle terug groeit! 😵‍💫

4 jaar geleden

Herken dit ook helemaal! Heel vreemd 😬

4 jaar geleden

Reactie op BabyboyL

Ik ben jaloers😂 Ben net een mini aapje of een soort chewbacca aan het word ...
Hey vraagje waarom raad je verloskundige aan om haartjes op je buik te laten zitten? Ik heb daar namelijk ook meer haargroei maar haal het elke keer weg is het ergens goed voer?

4 jaar geleden

Reactie op aliyahvq

Hey vraagje waarom raad je verloskundige aan om haartjes op je buik te late ...
Ze zei dat het na de bevalling/als de hormonen weer wat gekalmeerd zijn, het van zelf allemaal uitvalt. Als ik het zou scheren, zou de kans juist (groter/meer) aanwezig kunnen zijn dat het na de zwangerschap blijft😅

4 jaar geleden

Reactie op BabyboyL

Ze zei dat het na de bevalling/als de hormonen weer wat gekalmeerd zijn, he ...
Oh dat klinkt best logisch inderdaad, heb daar helemaal niet aan gedacht 🤣🤦🏻‍♀️