Ik bedenk me net dat ik mijn benen al maanden niet geschoren omdat er nauwelijks meer haar op groeit sinds de zwangerschap. Heel gek, want ik had voorheen echt veel haargroei op mijn benen en moest het echt bijhouden. Okselhaar etc groeit wel gewoon als vanouds. Herkent iemand dit?
Ik ben jaloers😂 Ben net een mini aapje of een soort chewbacca aan het worden, maar gelukkig kan ik mij wel gewoon nog scheren😅 Alleen het donshaar op mn buik laat ik zitten, op aanraden van de verloskundige. Dus geniet van het 'haarloos' zijn🤗
Hier ook geen been haar, maar ook mijn okselhaar groeit heel heel traag, lijkt bijna van niet te groeien en hetzelfde geldt voor daar beneden 🤭 (maar ik klaag echt niet hoor hahah)
Hmm ik moest even checken haha. Maar hier groeit het zeker wel nog, al scheer ik me ook heel zelden 😅 Ik vind het veel te vermoeiend geworden en zelf zie ik m'n benen toch niet meer goed haha
Wees blij. Ik had alles weg laten leaseren al langere tijd voor de zwangerschap. En was dus haar vrij op alle plekken. maar door alle hormonen kwam het toch weer terug 😂
Ik ben jaloers😂 Ben net een mini aapje of een soort chewbacca aan het word ...
Hey vraagje waarom raad je verloskundige aan om haartjes op je buik te laten zitten? Ik heb daar namelijk ook meer haargroei maar haal het elke keer weg is het ergens goed voer?
Hey vraagje waarom raad je verloskundige aan om haartjes op je buik te late ...
Ze zei dat het na de bevalling/als de hormonen weer wat gekalmeerd zijn, het van zelf allemaal uitvalt. Als ik het zou scheren, zou de kans juist (groter/meer) aanwezig kunnen zijn dat het na de zwangerschap blijft😅