8 Reacties

3 jaar geleden

Hi. Hier ook 10 weken. Ze spuugt hier sinds ongeveer een week. Dat spugen verschilt van een complete fles tot elke keer kleine beetjes. Het zou een sprongetje kunnen zijn of ze heeft iets onder de leden. Vaak lijkt het ook meer dan het is hoor. Giet maar eens 50ml op het aanrecht. Das best veel! Als ze er geen last van hebben, goed plassen etc is er niet veel aan de hand. Als het slechter wordt of je twijfelt ga gewoon even langs bij het consultatiebureau

3 jaar geleden

Meestal is het veel minder dan het lijkt 馃榿 zolang ze goed aankomen en geen last is er geen probleem 馃榿 ik geef borstvoeding en soms kan hij ook veel teruggeven, nadien vraagt hij terug de borst en alles blijft er in.. Viel dus even niet goed op de maag 馃榿 voordeel met borstvoeding ze kunnen gewoon direct terug drinken of sneller vragen natuurlijk... En met de fles halen ze dat gemiste ook wel in 馃槈

3 jaar geleden

Een aantal weken geleden heeft mijn zoontje in een boog over mij heen gespuugd, recht op de pas (in mijn verlof) geverfde muur waar nu een enorme flats zit, soort moderne kunst van 40 cm lang馃槄 Wist niet dat zo'n klein mensje met zoveel kracht kon spugen. Als het sporadisch gebeurd is er niks aan de hand. Mijn zoontje had helaas wel elke voeding last van heel veel overgeven, wij dikken zijn voeding in.

3 jaar geleden

Heeft ons kindje bijna elke voeding, dat heet inderdaad reflux, maar niet elk kindje heeft er last van. Ons kindje geeft eerst een hele kwak over en geeft daarna een grote glimlach, alsof er niks gebeurd is. Dus als je kindje zelf geen last er van heeft gewoon opruimen en weer doorgaan 馃槄

3 jaar geleden

Reflux is pas erg als of: - zoveel dat ze niet meer aankomen, niet tegenop te drinken - pijnlijke slokdarm, wat je merkt door veel huilen en kleine beetjes drinken tegen de pijn

3 jaar geleden

Heeft ons kindje bijna elke voeding, dat heet inderdaad reflux, maar niet e ...
Haha dit had ik kunnen schrijven vooral die grote glimlach daarna

3 jaar geleden

Heeft ons kindje bijna elke voeding, dat heet inderdaad reflux, maar niet e ...
Hihi sindskort lacht mijne ook enthousiast vlak voordat ze spuugt of poept 馃槀 vroeger had ze er wel wat last van maar gelukkig niet meer (het ziet er nu ook anders uit)

3 jaar geleden

Bedankt voor alle reacties, stelt me iets gerust