6 Reacties

8 maanden geleden

Ik ben in de winter hard gevallen door de gladheid afgelopen winter. Niks aan de hand en ik heb geen controles laten doen toen en afgegaan op wat ik voelde. Ik zou me geen zorgen maken en zeker niet als je alle controles hebt gehad in het ziekenhuis en die waren goed. Je baby is nog goed beschermd door het vruchtwater. Geen zorgen 鈽猴笍

8 maanden geleden

Ik ben de week voor Lars is geboren (week 38) gevallen hard vooruit op mijn buik. In het ziekenhuis hebben ze ons gecontroleerd en alles was gelukkig helemaal goed. Was schrikken

8 maanden geleden

Reactie op EllenV3

Ik ben de week voor Lars is geboren (week 38) gevallen hard vooruit op mijn ...
En met Lars is alles goed, als alles is gecontroleerd dan zal ik me niet meer druk maken. Liefs

8 maanden geleden

Ik ben van m'n fiets gevallen met 26 weken. Ook half op m'n buik. Was niks aan de hand :). Kind geboren en prima gezond Conclusie, ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Tenzij je pijn of steken krijgt ofzo

8 maanden geleden

Fijn de geruststellende berichtjes! Het brengt nogal wat zorgen mee zo鈥檔 zwangerschap. Je wil het allemaal zo graag goed doen en het beste voor je kindje. Baal zo van mezelf 馃槩

8 maanden geleden

Reactie op Babyvanleeuwen

Fijn de geruststellende berichtjes! Het brengt nogal wat zorgen mee zo鈥檔 zw ...
Oh niet doen, begrijpelijk maar helemaal niet nodig. Als je hier al zo open over bericht dan ben je de allerliefste mama die er is!