Gisteren een echo gehad en de baby woog 1750 gram. Is dat niet aan de zware kant?
De metingen kwamen gemiddeld precies uit op de berekende vermoedelijke bevallingsdatum.
Ik heb ook gister een echo gehad. Ik ben nu 30 weken en de baby word geschat op 1889gram. Dit is 1,5week voor zei ze. Ik moet nu waarschijnlijk de suikertest doen.
Mijn mannetje woog met 30 weken ook al 1900gr. Wel wat aan de grote kant maar hij zit vanaf het begin al bovenaan de curves en blijft heel mooi zijn eigen lijn volgen.
ben van belgië dus heb om de 4 weken al controle. om de week ga ik aan de ctg een halfuur als extra controle. er werd ook al gesproken over inleiden aangezien hij rond de 4kg500 zou uitkomen op 40 weken
Ik heb ook echo gehad met 31 weken en ons meisje is 1950 gram en ik ben zelf 1.55. De verloskundige zei dat dat normaal is en dat onze baby 3500 gram wordt geschat tijdens de geboorte.
Mijn verloskundige zei dat een baby rond week 31, circa 2 kilo weegt en het normaal is🤣. Nu ik alle reacties zo lees, vraag ik mij af of ik het wel goed heb begrepen🤔
Klopt hoor rond de 1800 gram en dat is gemiddeld met 31 weken. Mijn verlosk ...
Oh ik krijg altijd zoiets via de mail:
Achja al die metingen zijn nooit precies en vaak klopt het niet eens, zolang de baby’s maar goed groeien, dat is het allerbelangrijkste!