5 Reacties

2 maanden geleden

Komt je kindje boven de curve uit dat je je zorgen maakt? Een baby heeft nodig wat die nodig heeft. Vaak groeien ze in de lengte en dan weer in gewicht dat schommelt vaak wat zou me niet heel snel zorgen maken. Als je kindje gezond eet is dat prima.

2 maanden geleden

Reactie op KimHester

Komt je kindje boven de curve uit dat je je zorgen maakt? Een baby heeft no ...
Zijn gewicht zit echt wel op de +2 lijn en zijn lengte bijna op de -2 lijn. Als baby zijnde snap ik het maar hij is nu 3.5 hier kun je natuurlijk nu wel meer in sturen

2 maanden geleden

Reactie op Jillm1

Zijn gewicht zit echt wel op de +2 lijn en zijn lengte bijna op de -2 lijn. ...
Oh sorry haha had niet goed gelezen. Dacht dat dit de babygroep was van me zoontje haha. Mijn dochter van 3 begint ook ineens enorm te groeien. Qau gewicht zit ze nog wel prima. Mijn dochter eet 3 boterhammen .2fruit/groente en avond eten dit verschilt heel erg of ze het lekker vind. Meestal krijgt ze wat lekkers maar niet altijd. Dit zijn dan ook kleine dingen. Klein koekje ofzo. Blokje chocolade. Ze beweegt enorm veel. We gaan elke dag meerdere keren naar buiten . Tv beperkt tot 3x perdag 1 programma aflevering nijntje. Zandkasteel ofzo. Op verjaardagen mag ze wel gewoon pakken wat ze wilt.

2 maanden geleden

Reactie op KimHester

Oh sorry haha had niet goed gelezen. Dacht dat dit de babygroep was van me ...
Haha dacht ik al geef niet. Hij eet hier vaak 2 boterhammen in de ochtend bakje fruit. Lunch 2 boterhammen tussendoortje een koekje en avondeten ook heel goed. Hij is ook veel buiten te vinden maar kan heerlijk puzzelen en spelletjes doen. Filmpje eigenlijk alleen even een uurtje om te rusten tussen de middag Dus opzich valt het allemaal wel mee miss het avondeten wat minder op doen.. maar ik vind het ook fijn dat hij zo goed eet.

2 maanden geleden

Reactie op Jillm1

Haha dacht ik al geef niet. Hij eet hier vaak 2 boterhammen in de ochtend b ...
Oh dat zou indd geen probleem moeten zijn. Je zou ook altijd even contact kunnen opnemen met een diëtist. Dit zit in het basispakket en voor je kind sws gratis volgensmij. Misschien dat die eens mee kan kijken hoe en wat.