9 Reacties

10 maanden geleden

In veel siropen zit sap uit concentraat, uit een aflevering van keuringsdienst blijkt dat dit gewoon puur suiker is dus ik kies zelf voor sap waar gewoon op staat: appel of peer. Ik meng dan wat sap met water om het te verdunnen. Zoals de boomgaard perensap van AH 🙃

10 maanden geleden

Ik denk dat je het niet gezond kan noemen.. wel kan je kijken naar de minste suikers of suikers uit fruit/concentraat of dat het toegevoegde suikers zijn. Ik heb geluk dat bij ons veel water gedronken wordt maar een vriendin gebruikte diksap appel of multi van de kruidvat. Maar het is inderdaad ook een idee om appel of perensap te verdunnen..

10 maanden geleden

Soof drinks! Even Googlen. Pure producten waar ze siroop van maken zonder toegevoegde troep.

10 maanden geleden

Wat ik ook doe is een schijfje citroen of komkommer of aardbei, net wat ik heb, aan water toevoegen. Doe dat in een karaf in de koeling en dan krijgt het water een smaakje, maar dus wel volledig natuurlijk!

10 maanden geleden

Geen enkele siroop is echt gezond, zou het proberen af te bouwen of echt heel klein beetje erin doen

10 maanden geleden

Ik geef tot nu toe geen siroop. Ik heb er een halve studie van gemaakt wat goed zou zijn & zoals de meesten hier al zeggen het is gewoon suiker / concentraat. Ik heb nu als alternatief bedacht de zakjes van pickwick voor koud water (lekker fris). Maar ik vind de tip van een aardbei of komkommerstukje erin ook heel goed!

10 maanden geleden

Als ze dorst hebben gaan ze wel drinken. Ik denk dat een kind nog veel te klein is nu om al bezig te zijn waar ze permanent niet van houden. Ze willen misschien niet altijd drinken als wij willen dat ze drinken. Maar iedereen lust water, als je maar dorstig genoeg bent.

10 maanden geleden

Heb er geen ervaring mee maar zit toevallig te kijken voor mezelf naar siroop in poedervorm. (Bolerolimonadewinkel). Ik ga een proefpakket bestellen, dus heb geen idee nog of dit misschien ook een idee is?