11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er een bij Kruidvat gekocht maar geen succes.. 🤷🏻‍♀️ mijn broertje (kinderarts) zei dat hij er geen kende die goed werkte, maar dat ik beter neusspray voor babies (zoutoplossing) kon gebruiken.. Dat heb ik een paar keer gedaan en dat werkte heel goed! 😁 mijn dochter vond het helemaal niet vervelend ofzo, en haar neusje ging vrij snel weer open..

3 jaar geleden

Deze is super

3 jaar geleden

In combi met deze al helemaal. Eerst een shitload hier van er in spuiten en zuigen met die andere.

3 jaar geleden

Otrivin baby (zoutoplossing) en de nosefrida neuszuiger!

3 jaar geleden

Wij gebruiken deze werkt super snel en fijn, als het echt hard is dan sprayen we eerst wat neusspray (zoutoplossing) en dan gebruiken we die, tot nu toe succes vooral nu hij verkouden is maken we ze neusje schoon voor bed en dan kan hij vrij ademen tijdens ze slaap 😊

3 jaar geleden

Volg. Ik heb zo'n neuspeer en dat werkt voor geen meter :-)

3 jaar geleden

Wij hebben deze! Ideaal ding

3 jaar geleden

Zoutoplossing in combinatie met simpele neuspeer👌

3 jaar geleden

Beste aankoop ooit

3 jaar geleden

Hier werkt het ook goed, alleen mijn zoon vindt het helemaal niks. Hij huilt/krijst alles bij elkaar wanneer we neusspray/peertje gebruiken. Heeft niemand hier verder last van?

3 jaar geleden

Reactie op EliMommy

Hier werkt het ook goed, alleen mijn zoon vindt het helemaal niks. Hij huil ...
Ja, ik probeer kalm te blijven en vlot te werken zodat baby ook kalmte voelt. De een houdt z'n hoofd even stil en de ander doet het neusje. Dan is het zo voorbij