19 Reacties

3 jaar geleden

Geen tip, maar ik voel met je mee! Ik heb het nu ook en tijdens 5 maanden van mijn zwangerschap ik. Ik ben er ook klaar mee!

3 jaar geleden

Reactie op dtsanne

Geen tip, maar ik voel met je mee! Ik heb het nu ook en tijdens 5 maanden v ...
Echt niet leuk eh, ik voel me gewoon kaal worden.

3 jaar geleden

Ik had het ook zo erg! Klein staartje over nu, wel is het erge haaruitval sinds een paar weken gestopt (5,5 mnd na bevalling). Ik slik trouwens ook paar weken biotine van de vitamin store maar weet niet of t hierdoor komt

3 jaar geleden

Ik heb het ook heel erg. Dat je dan blijft borstelen tot alle losse haren eruit zijn, en je daar wel een half uur staat 😭 En elke keer zo'n hele poedel in het doucheputje... Geen tips dus, behalve geduld. Ik heb dit eerder gehad bij oestrogeengebrek en toen ik eenmaal supplementen daarvoor kreeg was het ook snel over en groeiden er allemaal donshaartjes terug. Ik ga er nu van uit dat het op zijn laatst na de borstvoedingsperiode klaar zal zijn 😅

3 jaar geleden

Hier had ik het ook mega erg! Hielp blijkbaar bij mij héél erg om het te knippen. Nadat ik bij de kapper was geweest en alle dode punten eraf waren + haar helemaal verzorgd werd, heb ik véél minder haarverlies nu! Zal niet voor iedereen zo zijn, maar bij mij en mijn schoonzus werkte dit dus perfect. Heb nog wel haaruitval maar echt niet meer zo extreem!

3 jaar geleden

Helemaal herkenbaar maar de enige tip is; tijd. Ik heb het ook, zelfs inhammen te zien, stuk van mn haar afgehaald maar we is niks tegen te doen, het heeft tijd nodig en kan lang duren. Bij mij lijkt het nu na 6 maanden ietsje minder te worden, hou hoop! Ik snap hoe ongelukkig je ervan word!
Hier ook een staartje met een diameter van ongeveer een euromuntje 🥲 heb mijn haar donkerder gekleurd en punten eraf en dat oogt wel beter. Je doet er helaas niks aan idd!

3 jaar geleden

Niet een gouden tip perse maar vitamine D is goed voor je haar en nagels! Dus als je dat nog niet extra slikt kun je dat altijd proberen... trouwens ik verlies dus ook nog altijd plukken... elke dag zit mijn borstel weer vol. Ik doe het nogwel in een elastiekje maar die zit ook vol altijd met losgekomen haren

3 jaar geleden

Bij mij was het ook zo erg, van een dikke bos ben ik nu naar een dunne bos gegaan.. ook veel kale plekken bij de inhammen.. 1,5 maand terug ben ik naar de huisarts geweest meer voor mijn eigen bevestiging dat het er bij zou horen.. maar ik kreeg toen te horen ( geen bevestiging dat dit bij iedereen zo is) dat dit niet perse bij de zwangerschap hoort die kale plekken. omdat het op de inhammen plaats vind.. dit is een hormoon kwestie. Ik kreeg het advies om weer aan de pil de te gaan om de mannelijke hormonen te remmen.. Voor mijn huisarts bezoek was ik zelf al gestart met biotine tabletjes. Ik kan nu zeggen dat mijn kale plekken weer wat aangroei krijgen wat nog wel kwetsbaar is maar goed ben er al wel heel blij mee. Heb nog wel veel haar uit val maar niet meer zo heel heftig. Wie weet is biotine wat voor je?

3 jaar geleden

Ik had er ook onwijs veel last van. Gebruik nu Mielle rosemary and mint oil en heb nu onwijs veel nieuwe haartjes gekregen! Geen inhammetjes meer gelukkig

3 jaar geleden

Ik weet hoe jullie je allemaal voelen ☺ en ik voel met jullie allemaal mee! Ik was juist blij dat ik wat voller haar kreeg door mijn zwangerschap 🙈 ik heb namelijk al vanaf mijn 17e (nu 35) dat mijn haar langzaam maar zeker dunner werd. Geen hele plukken maar geleidelijk aan en met als gevolg kale plekken. Er is nooit een duidelijke diagnose gesteld, maar ze gokken op Alopecia. Ik heb het al zolang dat ik er gewend aan ben, maar altijd even makkelijk is het nog steeds niet. En het is balen voor mij dat na de zwangerschap dus de vollere bos weer minder is geworden. Ik had het graag gehouden ☺ vroeger ook altijd een dikke bos gehad. Ik hoop voor jullie allen dat jullie je mooie bos wel weer terug mogen krijgen 😁💪🤞

3 jaar geleden

ook heel veel last ! Ik ga donderdag naar de kapper en snij een bobje ! Nu redelijk lang haar en ben het beu dat ik overal lange haren vind

3 jaar geleden

Reactie op xmoneeq

Ik had er ook onwijs veel last van. Gebruik nu Mielle rosemary and mint oil ...
Hey wat fijn dat je resultaat ziet hoelang gebruik je die olie nu? En heb je geen haaruitval meer ik heb even revieuws gelezen en mensen zijn inderdaad heel tevreden over dit product ik ga die ook bestellen dankjewel

3 jaar geleden

Reactie op xmoneeq

Ik had er ook onwijs veel last van. Gebruik nu Mielle rosemary and mint oil ...
En via welke site heb je die besteld als ik vragen mag

3 jaar geleden

Reactie op s_e_r

En via welke site heb je die besteld als ik vragen mag
Bij de Etos! Gebruik het sinds juli 1 keer in de week

3 jaar geleden

Herkenbaar, 6 maanden geleden bevallen. Ik heb nu castor olie besteld, ben benieuwd of het werkt.

3 jaar geleden

Al deze reacties zijn enorm herkenbaar! Ik slik nu vitamine speciaal tegen haaruitval en ik merk toch al een duidelijk verschil. Dus ik kan het alleen maar aanraden om extra supplementen te nemen

3 jaar geleden

Ik had ook last van hevig haaruitval terwijl ik altijd zo een dikke bos haren had. Op aanraden van de dokter neem ik nu pilletjes van 'alline'. Vrij prijzig maar ik merk echt wel een grote verbetering! Mijn haar valt veel minder uit en krijg zelf al terug babyhaartjes. Dus echt wel zijn geld waard!