9 Reacties

één jaar geleden

Van die inieminies, werken heel fijn! Ik heb ze van Zenner en laatst ook bij de action gespot, die moet ik nog ff uit testen.

één jaar geleden

Reactie op Esra08

Van die inieminies, werken heel fijn! Ik heb ze van Zenner en laatst ook bi ...
Ja deze idd! Van de action zijn ze prima👍🏻

één jaar geleden

Oh top dankjewel! Ga ik ook even halen. Zijn jullie niet bang dat ze ze eruit trekt en in haar mond doet?

één jaar geleden

Ik heb ze van Kruidvat eigen merk doosje met 300 elastiekjes voor 1,99 werkt hier ook top tot nu toe geen last van in d'r mond stoppen.

één jaar geleden

Niet genoeg haar voor een staartje 😭

één jaar geleden

Reactie op Tianne

Oh top dankjewel! Ga ik ook even halen. Zijn jullie niet bang dat ze ze eru ...
Nee hoor, zit echt strak als je een klein staartje kan maken, vaak omslaan. Hier was het wel te vroeg voor een klein clipje, die schoof uit en hebben we heel snel uit haar mond gevist, die doen we voorlopig niet meer..

10 maanden geleden

Ik gebruik deze elastiekjes echt niet. De opvang mag ze bij haar ook echt niet gebruiken! Ik werk zelf in de opvang en alle kinderen die deze elastiekjes in hebben hebben allemaal afgebroken haartjes, zo zonde. Hier gebruiken we stoffen elastiekjes :)

10 maanden geleden

Deze https://www.made-lief.com/haarelastiekjes/mini/eerste-haarelastiekjes/mini-elastiekjes---pastel je hebt ze ook in neutrale kleuren. De opvang had eens met plastic elastiekje gedaan en was zo moeilijk eruit te krijgen.