18 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb exact hetzelfde, word er gek van...

3 jaar geleden

Bij mij begint dat ook de afgelopen 2 weken ofzo :( Komt door laag oestrogeen niveau. Ik weet eigenlijk niet wanneer dit hormoon weer stijgt. Misschien pas na het stoppen met bv? Daarna groeit het weer terug in de vorm van zachte babyhaartjes. (ik heb dit al eens meegemaakt ivm vervroegde overgang, het begon terug te groeien zodra ik medicatie met oestrogeen kreeg)

3 jaar geleden

Na 6 maanden tot een jaar is je haargroei weer normaal 😉

3 jaar geleden

Same!! Zoontje bijna 11 weken en sinds 1,5 week veel haarverlies!

3 jaar geleden

Hier ook, het is echt verschikkelijk! Heel mn kind zit telkens onder mijn haren ook😂 Verloor altijd van mijzelf al best wat haar, maar dit is zo extreem haha! Het verschilt wel per vrouw wanneer het weer een beetje stopt. Heb vriendinnen die met na 4 maanden er geen last meer van hebben, maar heb ook vriendinnen die er na 2 jaar nog wel last van hebben😅

3 jaar geleden

Hier ook sinds een week ineens heel erg haarverlies. Terwijl het tijdens de zwangerschap minimaal was. Vond het wel fijn😅, hoefde me ook niet zo vaak te scheren. Dat zal nu ook wel terug komen ben ik bang. Mijn dochter is 12 weken.

3 jaar geleden

Hebben jullie het ook in het algemeen op je hoofd? Heb het gevoel (maar mIsschien lijk het zo) dat ik het juist ook dunner zie worden op plekken waar mannen hun inhammen hebben.. en natuurlijk verlies ik ook in t algemeen maar op die plekken oogt t bij mij het dunst..🙁😣

3 jaar geleden

Reactie op MatthieuMireille

Hebben jullie het ook in het algemeen op je hoofd? Heb het gevoel (maar mIs ...
Kale plekjes krijgen op je hoofd kan er helaas ook bij horen ja!🥲 Als het goed is, groeit het wel weer allemaal aan dacht ik, maar een super vervelende klacht is het wel🥲

3 jaar geleden

Hier ook! Zo verschrikkelijk kan er truien van maken…

3 jaar geleden

Ohoh hier ook, denk dat als het zo door gaat ik over paar weken geen haar meer heb, draaama 😧 Altijd als ik met mn hand door mn haar gaat haalk er wel een pluk haar uit.. pff

3 jaar geleden

Jaaa niet normaal… zoooveel haarverlies. Hier ook 3 maanden

3 jaar geleden

Ja vreselijk zoveel haarverlies! In zwangerschap had ik bijna geen haarverlies en sinds 2 weken komt alles eruit, heel irritant.. Zoontje is nu ook 3 maanden

3 jaar geleden

Check 😂

3 jaar geleden

Ik had het niet zo door maar ik heb weer hele grote inhammen… echt vreselijk. Maar het komt goed! Straks heb je allemaal piekerig nieuw haar in mijn ervaring 😅

3 jaar geleden

Ik heb altijd al babyhaar bij mijn haargrens en inhammen 🧐🫢

3 jaar geleden

Zeker! Ik vind ook echt overal m'n haren terug, vooral in het doucheputje valt het enorm op. Hoort erbij helaas en als het goed is krijg je er weer babyhaar voor terug maar in de tussentijd vind ik die inhammen toch wel jammer 🤷🏼‍♀️.

3 jaar geleden

Hier ook sinds een paar dagen. Vind t echt vreselijk.. elise boers (volg haar op insta) heeft daar supplementen voor geprobeerd en zij is daar tevreden over. Ga ik denk ik ook maar proberen.

3 jaar geleden

Idem. Ik geef borstvoeding en (inmiddels) helaas ook erg veel haarverlies. Uit ervaring van mijn eerste weet ik wel dat alles weer terugkomt! Na een half jaar tot jaar.